Zaterdag 19 september meeting in Zeist

Gestart door MicraMuts, 20 juli 2009, 11:51:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cookiebox

wij moeten morgen nog even snel een cadeautje halen en dan de auto wassen! En dan die kant op rijden! ;D

Taxloss

Hahaha neej de vrouw van Alex heet ook Nicole. dus vandaar.

Spoiler staat op de auto te drogen in de garage. Vond het zo ontzettend spannend. Ben heel benieuwd.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

janvdam

ik kom ook met 1 persoon extra! heb der nu al zin aan! :D
Micra under construction!!!

Taxloss

Wij hebben er ook zin in! Wordt vast gezellig!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

heel veel plezier vanmiddag :) het zonnetje schijnt dus het komt vast goed :) jammer dat ik omkom in het werk :(

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Geuens

#110
Gistrere de K10 nog snel gewassen (wel maar rap rap had niet veel tijd).
Ik kom toch alleen, ze zaten in hun hoofd dat het savonds was dus moeten ze overdag werken, maarja zometeen bandenspanning enz nog eens nakijken en olie en dan tege half 12 vertrekken :).

Cookiebox


janvdam

heb hem ook ff een beetje gewassen.... neem wel ff paar poets doeken mee naar austerlitz..... donder wat klinkt dat ver weg :P maar in iedergeval ff de stof enzo der weer afhalen daaro
Micra under construction!!!

janvdam

nou was weer een geslaagd dagje dacht ik zo! :D heb geen foto's gemaakt. er liepen genoeg mensen met camera's rond...
Micra under construction!!!

Geuens

#114
Net terug, vond het ook geslaagd :duim:!
En bij deze ook dank aan het bestuur :duim:!

2yellow4u

hoihoi,

Had even gevraagd aan m'n broer of ik even een berichtje achter mocht laten op de site, want wilde toch wel even laten weten, dat ik het leuk en gezellig vond om een keertje mee te gaan en de bbqnoei was super gedaan! :duim:

groetjes zus van 2yellow4u   

Taxloss

Heej lieve mensen!!!

Taxloss (aka Nicole) is ook weer thuis! Ik vond het echt super gezellig en wil iedereen bedanken voor de gezellge middag. Top.
Gaan we vaker doen!

Trusten alvast!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

Het was weer een geslaagde dag.  :duim:

De personen die het allemaal mogelijk hebben gemaakt nog bedankt. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

illko

Het was helemaal toppie vond ik! ben benieuwd naar de foto´s! leuk om ff lekker te kletsen met iedereen, en echt leuk om alle micraatjes zo in ´t bos te zien staan!! gaan we vaker doen! Ik stel voor om in de winter een warme chocomel-, gluhwein-, snert-meeting te houden :duim:

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...