Speed 2009

Gestart door Larrs, 07 maart 2009, 16:10:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

ik kom met de zwarte micra moeten er wel met 3 mooie micra's staan natuurlijk! (niet dat ik de rode niet meer mooi vind hoor)

rob

hoe zit het met vertrek regelling en het weg gaan of mogen we dat wel zelf bepalen?

nismo

Als je slim bent ga je pas na 4 uur maar liefst pas na 5 uur :)

Anti autostyle!!

rob


Taxloss

Heej moeten we nog samen oprijden rob? Als dat zo is moet je me even laten weten hoe laat we bij je moeten zijn.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Veel plezier aan iedereen die gaat dit weekend!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nismo

Citaat van: rob op 01 mei 2009, 10:08:09
hoezo dat?

Als je eerder dan 4 a 5 uur vertrekt daar dan komt de club niet positief in de boeken bij de organisatie.

Anti autostyle!!

rob

aha @ nismo

@ taxloss
ik sprak marcel vandeweek toen hij me onderdeeltjes kwam brengen hij gaat meteen van af zijn broertje daar heen als je zin hebt ben je welkom ik mail je de gegevens ;)

Taxloss

Heej Marleen dankjewel! Zullen aan je denken

Rob, je hebt pm met info.

Mensen fijn weekend, we maken er een leuke dag(en) van.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

zo wie denkt morgen geen last van de spamking te hebben krijg morgen wel met me te maken op de meeting was zo leuk vandaag dat ik morgen weer wil gaan en marcel me ook uitnodigde :D foto's komen zo

Larrs

Ben alleen benieuwd hoe droog het wordt morgen. Veel zon komt er niet in ieder geval.

Maar ben ook benieuwd naar de foto's. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Larrs

Ik zit op het forum van Automaxx te kijken naar foto's van mensen die geweest zijn.
Op elke foto is te zien dat er geen mat onder de auto ligt, is dat een kleine mat onder het motorblok of moet je wel betalen maar niet verplicht om te gebruiken?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

#102
ik had hem wel en vergat hem daar door marcel nog mijn matje opgepikt?

nieuwe link
http://www.mijnalbum.nl/Album=6EOCM7J6

Red Racer

knap weer gehad zo te zien, was niet veel volk van ons denk.

stond die licht blauwe micra niet bij de verkeerde plaats?

die meters of dergelijke op het dash hadden wel beter mogen worden afgewerkt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

#104
heb met die gasten staan praten van die micra de auto was van moeders dash werd volgende week totaal over gedaan