Speed 2009

Gestart door Larrs, 07 maart 2009, 16:10:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

even lezen rob...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ronald

Citaat van: rob op 27 april 2009, 18:15:54
mat onder je auto???
verplicht op bepaalde plekken op het terrein wegens milieu-eisen
dan moet je 10â,¬ borg betalen voor een absorptie-mat.
bij inleveren krijg je die 10â,¬ weer netjes terug

rob

hmz nou we zien wel. sorry ben beetje lui vandaag

Ed

Citaat van: Taxloss op 27 april 2009, 17:11:19
Vorig jaar was het net zo duur hoor. Op vertoon van de pasje kost het dus 10 euro en 10 euro borg voor zo'n mat onder je auto.

Vorig jaar heb ik niets betaald voor de auto en hadden we voor het binnenterrein ook kaarten voor de inzittenden gratis entree,zeker weten.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Taxloss

prima, maar nu zijn de regels zoals ze zijn, niks aan te doen. Jammer dat het zo gaat, ik vind het een leuk festival en daarom ga ik er naartoe.
Maar ik snap jouw mening wel.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Citaat van: Ed op 27 april 2009, 23:26:28
Citaat van: Taxloss op 27 april 2009, 17:11:19
Vorig jaar was het net zo duur hoor. Op vertoon van de pasje kost het dus 10 euro en 10 euro borg voor zo'n mat onder je auto.

Vorig jaar heb ik niets betaald voor de auto en hadden we voor het binnenterrein ook kaarten voor de inzittenden gratis entree,zeker weten.

Maar als je goed leest dan zie dat je ook niks voor je auto hoeft te betalen. Alleen entree geld. als je clublid bent 10 voor een dag. En als bezoeker 16 euro voor een dag.

Je betaalt alleen borg voor de absorbtiematten die je onder je auto moet leggen. Maar dat krijg je wel terug.

Vorig jaar hadden we relatiekaarten via Marcel, daarom was entree gratis, sommige mensen hebben toen wel entree betaalt. Dat weet ik omdat ik 2 bijrijders bij me had.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

ag mag de pret niet drukken als we maar waar voor ons geld krijgen toch ;)

Larrs

Citaat van: rob op 28 april 2009, 12:02:44
ag mag de pret niet drukken als we maar waar voor ons geld krijgen toch ;)
Als het goed weer is, zoals vorig jaar, moet dat wel lukken. Dan valt er veel moois te zien. ;)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

o taxloss ik moet trouwens ook even bij de ncn tent zijn voor wat onderdeeltjes bij de zelfde persoons als jij ;)

Taxloss

das mooi.... hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Alle mensen die aanwezig zullen zijn bij speed dit weekend hebben van mij een mailtje ontvangenmet daarin de nodige informatie en dergelijke.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

ff cheaken.... ja! ontvangen ik kom met me rode monster hebben we teminste lekkere audio of willen we de zwarte er liever bij???

Taxloss

Ik heb ook wel audio, dus neem je de auto maar mee waar jij het liefste mee wilt komen. Je vader niet geslaagd?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

nop helaas niet anders was ik met alle 2 gekomen ;) hij baalt als een stekker

rob

van af mij zijn we er in +- een uurtje (43 minuten staat er voor)
speed 09 route
ik zit te denken om rond een uurtje of 9 vanaf hier te vertrekken wie mee wil rijden is welkom ;) laat het me dan even weten