DNA & MFC NISSAN ONLY MEETING 12 APRIL LEUSDEN

Gestart door N I L I S, 23 februari 2009, 22:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob


ogduvezz

netjes gedaan hoor rob
dus hier nog wat veren
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it


Red Racer

he rob hoe maakt jy precies zown filmpiej in elkaar?

zou ook wel eens wat in elkaar willen bakken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

windows movie maker erg makkelijk programmatje

heb op me appel ook zoon progie zitten ergens alleen die heb ik nog niet kunnen vinden :P

rob

hey als het 12 april mooi weer is zou ik dan een partytent menemen? (uitvouwbaar)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

jasperdg

Ik zou hem juist met slecht weer meenemen  ^-^

@Tax: om onder te staan misschien? Schuilen voor de zon/ de regen.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Taxloss

Jah zover kon ik zelf ook nog wel nadenken, natuurlijk, misschien had hij er een andere speciale reden voor...

En voor de zon ga ik zeker niet schuilen, ik ben blij als hij eindelijk schijnt!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Maar misschien wel leuk om de spullen van de club te kunnen verkopen, zodat we daar een plekje voor hebben
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

ja dat bedoel ik maar ;) moet je wel tafeltje hebben :P en anders zet ik hem boven me auto

hij is 3 bij 3 en als packetje maar 1 meter lang en 30 bij 30 :P dus ff het weer afwachten hij is niet waterdicht hij is van stof

Taxloss

Tafeltje heb ik wel, maar ik moet alle spullen van de club ook al meenemen, dus ik weet niet zeker of ik dat allemaal kan redden. Of het allemaal past. hahaha.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

aleen nog een uitklapbaar tafeltje meenemen en dan kan je daar je stuff uitflappen voor verkoop.

en voor wat voedsel mischien.

wie rijd via de a10 langs de coentunnel dn?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

Citaat van: Red Racer op 24 maart 2009, 13:44:21
aleen nog een uitklapbaar tafeltje meenemen en dan kan je daar je stuff uitflappen voor verkoop.

en voor wat voedsel mischien.

wie rijd via de a10 langs de coentunnel dn?

http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,5237.0.html

ogduvezz

Citaat van: Taxloss op 24 maart 2009, 13:43:21
Tafeltje heb ik wel, maar ik moet alle spullen van de club ook al meenemen, dus ik weet niet zeker of ik dat allemaal kan redden. Of het allemaal past. hahaha.

ik ben er ook nog nicole dus als het nodig is gooi je de spullen van de club maar op de achterbank van mijn micra
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it