Wintermeeting Nijkerk

Gestart door Mystical Green, 14 december 2008, 10:21:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mystical Green

hier kan je alle foto's en verhalen kwijt over de wintermeeting

SamBam

Hoop dat jullie een leuke dag hebben daar met veel opkomst.
Ben beneiuwd naar de foto's

Ik moet nog even werken.

grt,Sam


Michiel

Ook weer terug, was een hoge opkomst en erg gezellig :)

Bedankt voor het presentje ;)

Michiel


THE DOLPHIN

Het was wel een gezellige dag,hier en daar wat gesproken met bekende en onbekende.
Het was koud heel erg koud,maarja dat hoort er nou eenmaal bij,bij zo een wintermeeting.
Het was wel een pracht lokatie lekker afgelegen en bij het wegrijden van de plek werd ik alweer aangehouden door 2 agenten,die attendeerde mij erop dat ik de kentekenplaat was vergeten eraf te halen dus een waarschuwing hihihihi kom ik er weer goed van af.

@taxxloss de muts zit heerlijk hoor lekker warm voor de volgende rit naar zo een platform toe.

greetz from me
you can drive a european car
you can drive a korean car
you can drive a american car

but you never have the fun with a NISSAN MICRA

rob

welk presentje je kreeg een prijs toch meer niet ( is wel een prijs die je verdiende)

the legend

Was er tegen 14 uur. Lekker gekletst met Michiel en Michiel :P
Was wel frisjes maar mocht de pret niet drukken 8)

redscorpion

zo was zeker gezellig jongens :D
eindelijk har ook weer gezien zonder limburgse vlaai (heel jammer hoor)
michiel dat turbo van jou was ik best wel onderde indruk vann ga zo door.
en eindelijk na 3 jaar op msn gesproken tehebben micramuts in het echt gezien.
oja toen ik weg was en bij een stoplicht stond tigra A even mijn achterkant laten zien was heel intresant hoe jammer hij vond om teverliezen :):):):)
dus mijn dag was geslaagt tot de volgende meeting en dan probeer ik ouweblauwe mee tenemen.

grtzzz


michiel

Larrs

Het was koud, maar gezellig. :)

Leuk ook om de Micra's in het echt te zien, inplaats van op digitale foto op het forum. En natuurlijk de persoon die bij de naam hoort op het forum.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Rick

Was zeker gezellig, leuk de personen achter de forumnamen eens te ontmoeten. Hopelijk is het de volgende meeting wat warmer!

Larrs

#11
Citaat van: Larrs op 14 december 2008, 18:56:58
Het was koud, maar gezellig. :)

Leuk ook om de Micra's in het echt te zien, inplaats van op digitale foto op het forum. En natuurlijk de persoon die bij de naam hoort op het forum.
Even een aanvulling:

De Nissan 200SX en Toyota Celica die wat later kwamen waren super mooi. Ben geen fan van dit model Celica, maar deze was super mooi. Zo zou een getunede auto eruit moeten zien.

Helaas geen foto's. Iemand anders toevallig?

Een foto gevonden van die ene Celica. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

2yellow4u

Was koud maar gezellig! Heb weer een paar nieuwe ideeen opgedaan en leuke nieuwe mensen ontmoet...Trouwens nog bedankt voor het presentje, was erg symphatiek! :duim:

Geuens

#13
Ik vond het gezellig voor mij was het geslaagd :p,
En bedankt voor de prijs :p ben er heel blij mee :)!
Meeting foto's: >>>LINK<<<

Bunny

tering wat een kou, maar het was het allemaal waard. allemaal mooie micra's gezien! maar wat was er nou met die organisatie enzo? snap er nog steeds de ballen van :P

foto's zijn nu aan het uploaden


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic