2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 28 september 2016, 13:14:21
Altijd fijn om te lezen. Mijn   eigen achterklep is ondertussen ook gedaan.

Bevalt goed he? Een heel verschil!

Riesh

Ik heb de hele klep beplakt met demping, sluit als een kluisdeur nu. En ik heb het idee dat ik minder rijgeluiden heb
Micra Addict

chiba_kun

De Micra is ook weer goedgekeurd en de CVT was ok.

Gelijk maar luxe kentekenplaten erop laten zetten. :) Staat weer netjes.

Riesh

Mooi zo. Scheelt weer een hoop kosten
Micra Addict

Riesh

Dit blijft toch wel een heel erg mooie Micra om te zien !!


Topic Kick voor Jop  :-*
Micra Addict

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 09 april 2017, 17:25:01
Dit blijft toch wel een heel erg mooie Micra om te zien !!


Topic Kick voor Jop  :-*

Nou zal ik hem dan maar inkoppen dan...??

Riesh heeft mijn trouwe K11 van mij gekocht.

Ik was al een tijdje op zoek naar iets anders... Niet omdat de Micra slecht werd, maar meer omdat ik toe was aan iets anders (zo gaat dat vaak met mensen). Wellicht tegen beter weten in, want deze K11 is en was de beste auto die ik ooit had. Ik heb er zonder grote problemen 5,5 jaar in gereden en bijna 100.000km erbij gezet (kmstand is nu 120500).

Maar ja, wat moet je gaan rijden wanneer je in 1 van de beste auto's ooit hebt gereden...?? Tja, moeilijk. Andere beste auto ooit is een Prius. Heb ik serieus overwogen, want ruim, betrouwbaar en heel zuinig, maar uiteindelijk toch voor een conventionele auto gekozen. Wel een ruime, want dat was een vereiste.

Zie hier mijn nieuwe aanwinst. Een Nissan Note E11 1.6 Acenta Automaat uit 2007 en... 37.250km!! Ruikt na 10 jaar zelfs nog nieuw. Het rijdt echt heerlijk en ik begrijp de mensen die een K12 160SR hebben nu heel goed. Als de HR16DE motor in een note al lekker is, laat staan in een K12, maar dat terzijde.







Riesh heeft dus mijn K11 gekocht!! Gefeliciteerd! Hier ga je nog veel fijne kilometers mee maken. Ook gelijk weer een CVT fan erbij, want ook Riesh vond het lekker rijden. :)









Superblij met de Note, maar toch zal ik de K11 missen. Goed dat ik hem hier af en toe nog voorbij zie schuiven.

Plannen met de Note? Ja, rijden... wellicht andere OEM-velgen, spatlappie hier en daar, oh in ik zal proberen of ik deze ook zo hard kan laten glimmen als dat de Micra deed (uitdaging).


Leo

mooie note chiba en met een 1.6 komt ie prima van zn plek :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

jop

Veel plezier met de micra riesh, mooie velgjes ook

chiba_kun

 :slotje:

Ik zal de K11 wel missen hoor  :nocheer:. Maar ik hoop dat ik de wagen af en toe nog terug zie.  :cheer:

Leo

maak je een nieuw topic aan voor de note chiba ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun