2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MicraMuts

Zo! Dat is een beste schade!

Gelukkig, dat je vrouw niets heeft!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

oef achter op geklapt?

als ik zo zie zou ik denken dat het nog herstelbaar is maar dat gaat boven de dag waarde uit denk ik dus total loss

denk dat je hem beter in onderdelen kan gaan verkopen of voor de opkoper

ZONDE vind ik het maar gelukkig geen gewonde

chiba_kun

Ja, echt zonde. Moet eerlijk zeggen dat het huilen mij vandaag nader bijstond dan het lachen... Doet pijn in mijn Nissan-hart zoiets...  :'(

Vanmorgen al vroeg opgestaan om de Micra welke total-loss is te strippen (zoveel mogelijk, de auto is niet van de verzekering vandaar). Zoals jullie weten heb ik als daily ook een Micra, dus alle goede dingetjes zijn welkom.   

Matten, spatlappen, diverse kapjes, radio CD, winterbanden, zomerbanden, wieldoppen, gereedschapset, luchtverfrissers en van alles wat je in de loop der jaren in je auto verzameld kwam uit de auto. Het is misschien stom, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het er best moeilijk mee had om de auto zo achter te laten... We hebben in die jaren en 50.000km dat we de auto hebben gereden alleen een MAF hoeven te vervangen. Banden, uitlaat, remmen zijn nooit vervangen. Eigenlijk is dit het ultieme autorijden (kostentechnisch gezien dan he).   

Zo staat de Micra er nu bij:








Neus krom...



's-middags 'even' naar Gelderland om naar een Almera te kijken, te rijden en uiteindelijk te kopen. Dit is hem geworden (donker foto's van een ongewassen auto, maar dat zal snel veranderen, jullie kennen mij):  :wink:









Heel netjes nog eigenlijk... Ik hoop dat er geen gekke dingen gebeuren en dat we lang van deze auto('s) kunnen genieten, anders komt de Skyline nooit klaar.

Morgen probeer ik vrij te vragen, en als dat lukt vrijdag de Almera ophalen.  :)

Kost wel weer geld...  :(

Keep you posted!

Larrs

De Micra is ondanks dat die klein is, toch enigszins een rijders auto. Je blijft er in rijden. Al zou de Skyline nog wel lekkerder rijden. :P

En vooral als je zolang zonder problemen en met veel plezier met een bepaalde auto rijdt, is het toch moeilijk om er afscheid van te nemen.

De Almera die je gekozen hebt, mag er ook wezen. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

tja zou denk ik ook heel hard janken als mijnen ge totalt wordt!

moet er niet aan denken zelfs! brrrr krijg nu al rillingen! tja zou ook al het goede hebben over gezet ;) wind vangers bij het raam er ook afgehaalt? daar zijn vast nog wel lief hebbers voor hier bij de club anders ;) dingen zijn hun geld nog wel waard denk ik ook dus

chiba_kun

Citaat van: rob op 05 november 2008, 21:20:25
tja zou denk ik ook heel hard janken als mijnen ge totalt wordt!

moet er niet aan denken zelfs! brrrr krijg nu al rillingen! tja zou ook al het goede hebben over gezet ;) wind vangers bij het raam er ook afgehaalt? daar zijn vast nog wel lief hebbers voor hier bij de club anders ;) dingen zijn hun geld nog wel waard denk ik ook dus

Laat ik daar nou precies aan gedacht hebben!!! Echter toen ik ze voorzichtig probeerde los te maken, brak het plastic... Sh*t man! Plastic was waarschijnlijk verdroogd want ze zitten er al een aardig tijdje op. Hmmm :-(

Micra's rijdersauto? ABSOLUUT! Natuulijk is het niet met de Skyline te vergelijken, maar ik pak de Micra graag voor een lange rit. Ik geloof werkelijk dat de kleintjes van andere merken dit echt niet beter kunnen.

@iedereen: hou alsjeblieft je Micra heel! Je ziet (vooral) de K11 nog erg veel in het straatbeeld. Houden zo, zou ik zeggen!

chiba_kun

De groene Micra is al weg...!  :o Sneller dan verwacht.

Gistermiddag is er een autodemontagebedrijf gekomen en heb er een lousy Eur. 225,-- voor gekregen. In onderdelen is deze veel meer waard, maar ik heb geen plaats en geen tijd en ben niet handig, dus dit werkt allemaal niet mee.

Wel zonde! Maar deze Micra zal altijd een speciaal plaatsje in mijn auto-herinneringen hebben!


rob

WHAT! die heeft hem echt voor een schijtje gekocht! NOH en hebben ze overlecht met jou???

chiba_kun

Citaat van: rob op 07 november 2008, 21:12:30
WHAT! die heeft hem echt voor een schijtje gekocht! NOH en hebben ze overlecht met jou???

Ja, ze hebben overlegd maar ze zeiden dat dit een 'goede' prijs was. Aangezien een Sunny Wagon uit 1998 voor Eur. 120,-- wegging dacht ik dat het wel een goede prijs was...

Maar goed, hoofdstuk Micra is gesloten! Er staan nu 2 mooie rode auto's in de garage (rode K11 en N15). Rijden lekker!

Heiko

Citaat van: chiba_kun op 07 november 2008, 20:53:31
Sorry Heiko!  :'(

No hard feelings, niks aan te doen. Gewoon lekker genieten van je nieuwe aanwinst

jasperdg

Zeg, mede Micra fans,

Kunnen we een volgende keer met de club net 10 euro meer bieden?

Er zijn hier vast leden die over een paar Ha grond beschikken en misschien een stukje ter beschikking aan de club willen stellen.
Doen we er een stevig zeil overheen en kunnen we allemaal zelf de onderdelen demonteren die we nodig hebben.

Idee?  ::)
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

MicraMuts

Ze hebben de micra echt voor een schijntje gekocht! Onderdelen zijn meer waard want er staat al geen micra op de sloop.. en die er staan zijn al kaal..

Vind het zonde van je auto, maar die Almera is ook niet verkeerd!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

dat doet mystical green voor ons micra's opkopen en demonteren :P en dan hebben wij weer 2de hans onderdeeltjes ;)

hij is zoon beetje hof leverancier bij mij :P voor dingen die ik wil mod'en enzo :P

Larrs

Citaat van: jasperdg op 08 november 2008, 08:01:25
Zeg, mede Micra fans,

Kunnen we een volgende keer met de club net 10 euro meer bieden?

Er zijn hier vast leden die over een paar Ha grond beschikken en misschien een stukje ter beschikking aan de club willen stellen.
Doen we er een stevig zeil overheen en kunnen we allemaal zelf de onderdelen demonteren die we nodig hebben.

Idee?  ::)
Het idee is natuurlijk erg leuk, waar je makkelijk verder mee kan gaan.
Je begint met het opkopen van Micra's die gebruikt kunnen worden voor onderdelen en/of opgeknapt kan worden.
Uiteindelijk heb je binnen de club een eigen garage waar je langs kunt gaan met je Micra.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.