2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Challenge

Nee een micra blok met turbo.
Rally blok is iets goedkoper maar kom je ook al aardig in die richting.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

chiba_kun

#31
Weer terug van Nissan dealer Cas Lamens

Nu rijdt de Micra weer heerlijk. SUPER SMOOTH!!  8)

Ik kreeg nog complimenten over de staat waarin de Micra verkeerd. Dat is heel fijn om te horen van een auto die je eigenlijk nog niet kent. Ik ben er superblij mee en kan als het goed is nog jaren met de Micra voorruit.

Ik zag nog een supermooie K12 staan, maar die zal ik in het gespot topic plaatsen.  ;)

Nog even een foto van de K11's samen...



Larrs

Dat is goed om te lezen. :)

En de bestuurdersstoel is nog steeds te hoog? Je zou er goed in moeten kunnen zitten.
Misschien kan je anders eens bij Mystical Green of Micra_powerk10 vragen of ze een originele bestuurdersstoel hebben.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

Micra_power10 heeft nog die ene micra te sloop staan ;) mischien heeft hij die stoelen nog ;)

http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,4253.0.html

chiba_kun

Thanks! Ik zal het zeker onthouden. In het begin van de week had ik echt rugpijn van die k*tstoel, maar nu geen probleem... ik kijk het nog even aan, maar zal dit zeker onthouden!  :duim:

Plannen voor de rode Micra...

1) verse 13" Micra wieldoppen
2) spatlappenset voor en achter
3) zijwindschermen voor de Japanse look... (in Japan hebben ze dat bijna allemaal)

Na mijn vakantie tectyleren!  ;)

chiba_kun

Vandaag even lekker de Skyline uitgelaten...





Nog even lekker genieten.  8) :)

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)


chiba_kun

De Micra is al bijna zoals ik hem wil hebben (als daily). Gisteren heb ik er andere wieldoppen en zijwindschermpjes op de zijramen gezet. Tevens zit er al een andere bestuurdersstoel in welke ik van Michiel overgenomen heb. Nu kan ik eindelijk normaal zitten zonder dat ik pijn in mijn rug krijg. Het bleek de bestuurdersstoel zowel verhoogd was met extra voering en de rails was ook nog eens verhoogd. Geen wonder dat ik zo rot zat!  ;D

rob

whahaha dus er heeft een klein iemand in gereden (oud waarschijnlijk ook)

mooi hoor ;)

chiba_kun

Even wat minder nieuws...  >:(

Vandaag is de Micra van mijn vrouw totalloss geraakt. Mijn vrouw heeft gelukkig niets, maar was achterop een vrachtwagen gereden. Dit is helaas het einde van de heerlijk rijdende K11.

Zo staat de Micra er nu bij... (schade is meer dan het lijkt)









:'( :'( :'(

Ben nu voor iets anders aan het kijken, want reparatie is niet meer rendabel.

Komt waarschijnlijk of weer een K11 A/T voor in de plaats, of een N15 Almera A/T of een Daihatsu Charade. Ik ga op zoek... 

Michiel

Zonde, maar goed dat er geen gewonden zijn gevallen.

Larrs

Altijd jammer dat zulke schade een auto total-loss kan verklaren. Valt te repareren.
Als het inderdaad niet rendabel is, tja dan maar een ander. :)

Gelukkig zijn er geen gewonden.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

jasperdg

Wat sneu, maar inderdaad belangrijk dat iedereen (behalve de Micra) er ongeschonden uit is gekomen.

Als ie total loss is mag je er ook niets meer vanaf halen he?

Ik zoek nog handvatten (plafond) voor de achterportieren. Liefst met haakje voor de jas.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

nismo

Ik zie liever de micra toto dan je skyline ;)

Maar natuurlijk zonde van de auto!

Anti autostyle!!