Japanse Autosport Festival (TT Circuit Assen)

Gestart door Michiel, 28 februari 2008, 01:29:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michiel

Hier komt binnenkort meer informatie over deze meeting.

nismo


Anti autostyle!!

aztec micra

het was weer een mooie (niet het weer) leuke dag weer vele oude bekenden gezien en weer veel gelachen.

Jammer was het weer vandaag zonde van de regen maar dat mag de pret niet drukken. Toevallig of niet zodra we op de terug weg het bordje "Noord-Brabant" voorbij reden heb ik mijn ruitenwissers niet meer nodig gehad tot aan daar continu vanaf dat moment scheen de zon.

Ik denk dat de foto's morgen gaan volgen heel miss later vanavond nog moet effe kijken of dat lukt

Larrs

Voor mij was het een eerste keer, ondanks de regen en het wegblijven van de zon was het wel mooi allemaal.

Leuk ook om de Micra's te zien van andere en uiteraard de eigenaar ervan.

Ik heb ook foto's gemaakt, als ze een beetje gelukt zijn zet ik ze ook hier neer.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Taxloss

Wij hadden ook een erg leuke dag. Ik was met de micra en mijn vriend met de eclipse.

In de file gestaan om van het terrein af te komen kon ik weer terug omdat de auto van mijn vriend overgkookt was. Zijn koeler werkt niet meer, dus die moesten we van Assen naar Almelo begeleiden, zondat dat die te warm zou worden.

Was ontzettend gezellig verder, bedankt allemaal.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Michiel

Het was inderdaad weer erg gezellig, mooie auto's gezien en nieuwe ideen opgedaan, helaas voor waarschijnlijk een defect aan m'n lambda sonde ongeveer 1 op 6 gereden :(

Maar dat gaan we weer maken :)

Toch een geslaagde dag.

Challenge

Zo ik ben ook weer terug :)
Moet zeggen was een koude en regenachtige dag maar ondanks dat zeker weer gezellig iedereen gezien te hebben :)
Gelukig op de terugweg geen oom agent gezien ^-^
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

sith lord

goeie dag.
toevallig dat ik vlak naast jullie stond met mijn club.
er gaat wel een goede klacht naar automax voor het ongelooflijk slechte regelen van het wegrijden van de paddock.
nog nooit zoiets slechts meegemaakt.

nismo

Haha, dat is nu al 6 jaar het geval dus als je naar JAF gaat dan weet je gewoon dat dat gaat gebeuren :D

Anti autostyle!!

Challenge

Soort van standaard ritueel >:D
Alleen was dit jaar nieuw 200 man onder een viaduct en een grote fik er bij.
En allemaal golfjes buiten het terrein,en de mensen die stonden te kwijlen van goh...had ik ook maar een japanner :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

Ja onder die brug stond het helemaal vol stelletje dombos en dan nog oversteken van hee ga eens aan de kant terwijl het verdomme een openbare weg is??? en lekker driften onder die brug van een stomme opel.. terwijl een politieagent staat te filmen :D

Anti autostyle!!

nismo

Eindelijk piccies!!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=BAK8TBRJ

heb geen zin alles hier neer te zetten veel plezier met kijken!

hier een paar voorbeelden van leuke foto's:






Anti autostyle!!

Michiel


nismo

niet allemaal :D.. maar ging dat ineens doen weet niet waarom, maar gaf weer eens een ander effect, wat ikzelf bij de meeste wel mooi vind

Anti autostyle!!

aztec micra

mooie foto's maaar uuuhhh je was toch met de MFC en niet met de NCN of wel, je hebt meer foto's van de NCN als van de MFC  :-X :-X >:( >:(