Informatie over dit gedeelte.

Gestart door Michiel, 08 januari 2007, 18:19:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michiel

Wat is de bedoeling?
De bedoeling is, als je dat leuk vind, je Micra op de hoofdpagina komt met maximaal 3 foto's en wat specificaties.

Waarom zou ik dat willen?
Het kan best zijn dat je trots bent op je Micra en je dit graag wil laten zien aan de rest van de wereld, dat kan nu op deze manier in plaats van dat mensen zich op het forum moeten registreren om leden auto's te bekijken. Het is nu dus ook mogelijk om gewoon je foto's door te linken naar andere websites.

Hoe moet ik deze berichten plaatsen?
Dat gaat als volgt:
1. Maak hier een nieuw topic aan met de naam die je graag zou willen zien staan onder "Leden" op de hoofdpagina.
2. Hier kun je gewoon de foto's uploaden zoals je dat normaal gewend bent.
3. Zet wat informatie hier neer zoals op de volgende punten:
- Exterieur:
Spoiler
Mooie velgen

- Interieur:
Lederen bekleding
Sportstuur

- Motorisch:
Openluchtfilter
Sport katalysator
Einddemper van merk X

Wat nou als ik wat foto's of informatie wil wijzigen?
Dan verander je simpelweg je bericht in jouw eigen gedeelte en dan is dat direct mee veranderd op de website.

Zijn er vereisten aan de foto's of de tekst?
Ja, die zijn er:
- Voor je eigen veiligheid, maak je nummerbord op de foto onleesbaar. Meestal is dit met Paint (standaard onder Windows) het makkelijkste te doen, gewoon een zwarte of gele streep er doorheen zetten.
- De fotos die je in je topic plaatst moeten van het formaat .jpg zijn.
- De fotos dienen een maximale resolutie te hebben van 800x600 (maar let erop dat de verhoudingen nog wel kloppen).
- Let op taal en spellingsfouten, weet je niet precies hoe je iets schrijft, maak het zo duidelijk mogelijk en vraag in je berichtje of wij het willen controleren.

Mag ik ook reageren op anderen hun profiel?
Nee, dit mag niet, simpel om het feit dat we al een reageer topic hebben "Show your car".
Daar mag je gewoon reageren als je een vraag hebt of gewoon een opmerking.

Als ik nou geen lid meer ben, halen jullie dan alle informatie van mijn auto weg van de hoofdpagina?
Ja, dit gedeelte is alleen voor betalende leden.

Heb je verder nog vragen? Stel ze hieronder, dit omdat anderen ook dezelfde vraag hebben en wij dan niet deze meerdere keren hoeven te beantwoorden.

Veel succes!  O0

Michiel

Omdat dit gedeelte nu direct gekoppeld is aan de website, is het wel leuk als andere leden ook een foto plaatsen en een stukje schrijven over hun auto.
Zo kun je makkelijk en leuk je auto aan de wereld laten zien, zeker omdat er steeds meer internationale mensen op de website komen heb ik gemerkt :)

Dus wie wil er nog meer op de website staan met hun auto?

rob

ene vraagje als ik nu een nieuwe foto wil voor me profiel...
omdat ik een aantal update's exiteur heb gedaan (verlaging, andere achterklep en raamband) hoe doen we dat dan??? natuurlijk kan niet de raamband en de achterklep op 1 foto :P of je moet hem van boven afnemen hahaha maar oke

Michiel

Citaat van: rob op 03 juli 2008, 23:34:37
ene vraagje als ik nu een nieuwe foto wil voor me profiel...
omdat ik een aantal update's exiteur heb gedaan (verlaging, andere achterklep en raamband) hoe doen we dat dan??? natuurlijk kan niet de raamband en de achterklep op 1 foto :P of je moet hem van boven afnemen hahaha maar oke

Gewoon bij je profielpagina op "verander" klikken en vervolgens je nieuwe foto's erop zetten.

rob

ja oke maar bedoel die op de leden pagina staat

MicraMuts

Bedoel je nou op het forum of op de site?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob


MicraMuts

Dan moet je in je eigen topic waar deze ook staat, op verander klikken en dan kun je foto's veranderen.  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

oke ;) weet ik genoeg ;) ga vande week ofzo mischien wel nieuwe foto's maken ergens op een mooi plekje ofzo ;) (overkant van het kanaal ofzo op industrie terein zijn hier genoeg aparte plekjes en mooie dus :P anders had ik het gisteren mooi op maurik kunnen doen :P

kwam daar 3 micra's achter elkaar tegen hahahaha

Geuens

Zo heb er ook eentje aangemaakt:p, moet ik nu verder nog iets doen ofzo?
GRTZ

MicraMuts

Nee als je hem aangemaakt hebt wordt hij door Michiel op de site gezet, maar die is net getrouwd dus kan ff duren  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Geuens


rob

word tijd da meerdere leden het doen volgens mijn gevoel zijn er meer leden dan bij ons op de site staan ;)

Larrs

Ik heb een tijdje geleden mijn pagina aangepast, maar mijn plaatje wordt niet zichtbaar op de leden pagina. Voor de zekerheid heb ik ook een kleine versie erbij gezet, maar die wordt ook niet geaccepteerd.
Kan hier naar gekeken worden?
Heb nog wel gekeken naar de andere hoe dat gedaan is, maar daar wordt ik niet echt wijs uit.

En verder moet twee ex-leden verwijderd worden. nismo en killzone zijn al een tijdje geen officiële leden meer.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Je hebt helemaal gelijk, ik ga het gelijk aanpassen en je foto fixen :)