aantal vragen voor de mk11

Gestart door phreaky, 01 april 2019, 09:56:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phreaky

Citaat van: Milo op 12 april 2019, 11:58:36
Waarom "durfde" je die vorige niet te installeren dan?

Nou ik vond hem nogal licht aanvoelen... en voelde niet stevig. Zeker vergeleken uhm oude momo boss kit van de BMW

phreaky

Heb een sportex uitlaat besteld, komen jullie er gewoon mee door de keuring of moeten jullie hem wisselen voor de APK ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

.maarten

Je hebt de volledige cat back besteld? Zolang je de kat die aan hey spruitstuk zit laat zitten kom je gewoon door de apk. Al geeft het veel winst als je juist die kat en spruitstuk vervangt door wat beters

phreaky

Citaat van: .maarten op 14 april 2019, 14:43:20
Je hebt de volledige cat back besteld? Zolang je de kat die aan hey spruitstuk zit laat zitten kom je gewoon door de apk. Al geeft het veel winst als je juist die kat en spruitstuk vervangt door wat beters

Heb alleen de einddemper gekocht de rest wordt later mogelijk nog vervangen :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Marco330

Ik heb nu een catback systeem vanaf de eerste kat. Kom er gewoon mee door de apk.

phreaky

Citaat van: Marco330 op 14 april 2019, 16:50:45
Ik heb nu een catback systeem vanaf de eerste kat. Kom er gewoon mee door de apk.
Ow dat is chill :) goed om te weten


Sent from my iPhone using Tapatalk

phreaky

Citaat van: Marco330 op 14 april 2019, 16:50:45
Ik heb nu een catback systeem vanaf de eerste kat. Kom er gewoon mee door de apk.
Welk systeem heb jij aangeschaft ? En weet je toevallig ook welke spruitstukken passen icm een airco ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Marco330

Ik heb een Fujitsubo Legalis R catback systeem.

Qua spruitstuk weet ik geen merk, maar ze zijn er wel. GizFab maakt ze helaas niet (tenminste, niet 100% zeker dat het past), en mocht je ze tegenkomen van Janspeed, loop dan maar gewoon door...   ;D

phreaky

Ja janspeed is niet te betalen :)

Thnx voor de info

.maarten

Marco bedoelt meer dat Janspeed nogal kut kwaliteit is. Ze zijn gemaakt voor rally en competitiegebruik. Waarbij het dus niet gemaakt is om lang mee te gaan. Ze roesten extreem hard.

Er zijn een aantal spruitstukken die passen met airco. Ik heb er zelf een in gebruik en dat past prima. Ik kan vanmiddag wel even een foto maken van het spruitstuk op de auto.

Hier zijn wat foto's van het losse spruitstuk.


phreaky

Cool thnx :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

phreaky

Ik heb een nieuwe sleutel + chip maar kan de auto er niet mee starter iemand een idee ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

.maarten

Sleutel(chip) ook ingeleerd?

phreaky

Citaat van: .maarten op 26 april 2019, 18:28:38
Sleutel(chip) ook ingeleerd?


Hoe doe ik dat ? Kon net wel 1 keer starte maar nu lukt het weer niet meer ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

.maarten

Zonder de juiste apparatuur niet. Volgens mij kan Jeroen het. (Jeroen330 op het forum) Anders moet het bij de dealer.

Het is makkelijker om een ecu + chip + transponder ring om het contactslot van de sloop te halen en dat erin te zetten. Dan kun je je sleutels gewoon houden en hoef je er alleen de chip maar in te zetten.

Hij start inderdaad de eerste keer omdat er dan nog brandstof in zit en het even een paar seconden duurt voordat nats aan springt. Als nats niet uit gaat zie je het wel aan het ledje bij de kachelbediening. Die moet uit gaan als nats uit gaat.