Mijn eerste Micra K11, Lucy Sue !

Gestart door LucySue, 07 augustus 2018, 09:56:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LucySue

Hoi iedereen!

Wat spannend om hier te zijn... laat ik me even voorstellen! ;)

Mijn naam is Noémi en ik kom uit Belgie ( Limburg ). Gisteren nam ik mijn eerste Nissan Micra K11 mee naar huis en ik ben er helemaal verliefd op! :D

Ik ben voorzitter van de VW T3 Club busjes in België en heb dus zelf ook een VW T3 busje van '88. Korte afstanden naar het werk met een 1.9 td is echter niet zo optimaal, dus ik ging op zoek naar een kleine benzine auto om te pronken naast mijn VW busje.

Het was een hele opgave, want het moet 'goed voelen' bij een auto vind ik. Heel lang zocht ik tussen VW auto's, zoals golf, kever, beetle,... maar ik vond niet wat ik zocht. Elke dag ging ik de koopjes websites af... tot vorige week vrijdag. Het was avond en m'n vriend en ik scrolden voor de zoveelste keer door de auto's die te koop stonden.

Ik besloot eens gek te doen en stelde andere zoekopties in, dit keer geen VW ... en daar was ze... Een zilvergrijze Nissan Micra, die nog geen 10minuten geleden te koop was gezet. Ik stuurde de verkoper meteen een berichtje...

*pling* 15min later een berichtje terug 'kom maar kijken'. Dat moest je mij geen tweede keer zeggen. We sprongen in de auto en reden 40 minuten om het auto'tje te gaan bezichtigen.

Jullie als auto liefhebber kennen dat vast wel... liefde op het eerste zicht? Nou dat dus.  ::) ;D Dat had ik met mijn micra. Van zodra de sleutel in het contact ging en ik mijn voeten op de pedalen zette, wist ik het. Ik nam haar mee naar huis! ;D

We spraken af om haar maandagavond op te pikken en gisteren was het zover... Ik heb een Micra K11 ! :)

Aangezien ik gek ben van kleurtjes, zal ik haar wellicht in een bloemenjasje hullen met graffiti of allesins iets kleurrijks.  ^-^

Ik hoop dat dit lukt, maar ik tracht enkele foto's bij te voegen  :)

Ik hoop snel wat mensen te leren kennen hier en ik wil SUUUUUPER graag mee op een club meeting :)












Milo

Welkom hier Lucy. Altijd leuk om zulke enthousiaste mensen te mogen ontvangen! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Welkom Lucy !
Leuk dat je je hebt aangemeld op het forum !
2 september is er een meeting bij Giethoorn. Dat is een eindje rijden.
Er zullen zeker nog meer meetings volgen, ook richting het zuiden !

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

#3
Welkom Noemi, veel plezier met je micra, altijd leuk als er leden bij komen uit het zuiden.

Let wel op dat je micra van de generatie is van voor bouwjaar 2000 en daardoor geen E10 mag tanken maar 98 in België.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

nismic

Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

LucySue

Hihi dankje voor de fijne verwelkoming iedereen en goed van die tip voor het 98 tanken! Dankje  :)

Wel grappig dat iedereen me Lucy noemt haha. Dat is namelijk de naam van de micra  :D

Ik heet Noémi  ;)

LucySue

Citaat van: Kwarkieboy op 07 augustus 2018, 10:34:05
Welkom Lucy !
Leuk dat je je hebt aangemeld op het forum !
2 september is er een meeting bij Giethoorn. Dat is een eindje rijden.
Er zullen zeker nog meer meetings volgen, ook richting het zuiden !

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Dat is inderdaad een eindje, al zou ik nog graag gekomen zijn hoor. We zitten dat weekend echter nog in Italië, dus dat wordt moeilijk  :P

Milo

Citaat van: LucySue op 07 augustus 2018, 13:56:48
Hihi dankje voor de fijne verwelkoming iedereen en goed van die tip voor het 98 tanken! Dankje  :)

Wel grappig dat iedereen me Lucy noemt haha. Dat is namelijk de naam van de micra  :D

Ik heet Noémi
  ;)

Mensen hier op het forum gaan vaak uit van de forum naam die je gebruikt, vandaar dat ze je zo noemen. ;)
Ik heet eigenlijk Robert, maar iedereen in de club (op meetings e.d.) noemt mij gewoon Milo.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

LucySue

Citaat van: Milo op 07 augustus 2018, 14:07:03
Citaat van: LucySue op 07 augustus 2018, 13:56:48
Hihi dankje voor de fijne verwelkoming iedereen en goed van die tip voor het 98 tanken! Dankje  :)

Wel grappig dat iedereen me Lucy noemt haha. Dat is namelijk de naam van de micra  :D

Ik heet Noémi
  ;)

Mensen hier op het forum gaan vaak uit van de forum naam die je gebruikt, vandaar dat ze je zo noemen. ;)
Ik heet eigenlijk Robert, maar iedereen in de club (op meetings e.d.) noemt mij gewoon Milo.

Oh echt? Grappig  ;D
Nou ja, helemaal niet erg - het mag allebei  ^-^

Klopt het dat er na de meeting van 2/09 nog geen volgende bijeenkomst gepland is?

Milo

Niet specifiek eentje van de MFC. Wel nog eentje van 402 Events (JapFest TT Assen).
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Welkom hier Noémi.

Leuk dat je de k11 zo kun waarderen naast je liefde voor de T3 busjes
Micra Addict

Black_Shadow

Welkom Noemi!
Erg mooie micra! Veel plezier ermee! ;)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Paapz0r

Welkom hier, hopen dat je er veel plezier van zult hebben! :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

jop

ah T3 fan fantastische busjes :)
welkom!

qua forum namen betreft heb ik het handig gehouden :)

micraSR