Welke dienst missen jullie?

Gestart door Marco330, 23 november 2017, 12:12:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marco330

Beste Micra vrienden,

Jeroen330 en ik bieden al heel veel diensten aan op het forum. Hier wordt goed gebruik van gemaakt (ook van buiten de club) en we krijgen hier altijd positieve reacties op. Maar nu vragen wij ons af; welke dienst zouden jullie hier nog graag willen zien? Misschien kunnen wij het op gaan pakken. Het mag zo gek zijn als je je kunt bedenken, maar wel realistisch... Denk bijvoorbeeld aan polijsten/verchromen, flocken o.i.d.

Let us know!

:mfc:

huehuehue

Het blinderen van de zij- en achterruiten! Of wagen jullie je daar niet aan?

Marco330

Interessante optie! Hier ga ik binnenkort eens naar kijken.

Arjan

Ben benieuwd Marco! Had laatst een bedrijf die bakte er niets van. Heeft het op een gegeven moment dan ook opgegeven...

Milo

Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn ramen moeten al sinds dat ik de Micra heb eens overnieuw...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

jop


Arjan

Achterportieren lukken meestal wel, de achteruit geeft het grootste probleem.

Riesh

Citaat van: Arjan op 10 april 2018, 12:18:50
Achterportieren lukken meestal wel, de achteruit geeft het grootste probleem.

komt door de dubbele bolling. een goed bedrijf föhnt hem eerst in vorm aan de buitenkant
Micra Addict

Arjan

Heeft het eerste bedrijf ook geprobeerd...

Riesh

alles valt of staat met een degelijke folie.
veel van die Hassan bedrijfjes werken met goedkope folie en dan lukt het idd niet
Micra Addict

huehuehue

Wil het namelijk best graag! Alleen professionele bedrijven vragen er al gauw 200€ voor zover ik kan zien. Maar laat maar weten als jullie het willen gaan aanbieden! Ik ben geinteresseerd.

Arjan

Bij mij koste het €250.

Laat het binnenkort ook bij mijn Primera doen.

huehuehue

Citaat van: Arjan op 10 april 2018, 13:12:07
Bij mij koste het €250.

Laat het binnenkort ook bij mijn Primera doen.

Voor hoeveel deurs Micra?
Indien 3 deurs zou ik dat erg prijzig vinden, er van uit gaande dat je alleen de zijruiten achter en de achterruit doet.

Arjan


Jeroen330

Wordt even een kwestie van oefenen voor ons, maar ik denk dat het niet onmogelijk is in de nabije toekomst aan te bieden..