Adrenaline's Nissan Micra K11

Gestart door Adrenaline, 16 augustus 2017, 13:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrenaline

Citaat van: Milo op 04 oktober 2017, 08:46:27
Citaat van: Leo op 03 oktober 2017, 22:30:13
2nd facelift heeft wel andere type motoren, pak vooral geen zilvere want die hebben lakproblemen

+1 en als het wel een zilveren wordt, de lak grondig nakijken!
(Ik heb tot dusver nog geluk)
Citaat van: Leo op 03 oktober 2017, 22:30:13
2nd facelift heeft wel andere type motoren, pak vooral geen zilvere want die hebben lakproblemen

Oke ik zal erop letten. Daarbij vind ik dat 2nd facelift mooiere dashboard heeft met koplampen en wat meer luxe kwa tweeters mistlampen enz. En daarbij is 5deurs ook stuk handiger. Bedankt  O0

K11-1.4

Let op, lang niet alle 2nd facelifts hebben meer luxe!

Mijne had geen tweeters, centrale vergrendeling, toerenteller, elektrische ramen of airco.
Tevens zijn ze ivm. het ontbreken van kabelbomen naar de deuren en achter het dashboard ook niet zo makkelijk om te bouwen naar meer luxe.

En inderdaad, mijd de zilveren. Die zien er na verloop van tijd niet meer uit!
1.4 is wel een erg prettige motor. Ook onderin lekker wat trekkracht en ook zeer onderhoudsvriendelijk!

Adrenaline

Citaat van: K11-1.4 op 04 oktober 2017, 13:42:19
Let op, lang niet alle 2nd facelifts hebben meer luxe!

Mijne had geen tweeters, centrale vergrendeling, toerenteller, elektrische ramen of airco.
Tevens zijn ze ivm. het ontbreken van kabelbomen naar de deuren en achter het dashboard ook niet zo makkelijk om te bouwen naar meer luxe.

En inderdaad, mijd de zilveren. Die zien er na verloop van tijd niet meer uit!
1.4 is wel een erg prettige motor. Ook onderin lekker wat trekkracht en ook zeer onderhoudsvriendelijk!

Oke. Ik zal met de lente alles eens bekijken. Bedankt voor de info (y)

Kwarkieboy

mocht je opzoek gaan naar een 1.4, zoek dan een sport uitvoering. te herkennen aan het rode interieur en het rode stuur.
deze heeft alle luxe, airco, elek. ramen, centrale deurvergrendeling, tweeters, enz...
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

Ik vond dat rode interieur juiste verschrikkelijk....
Micra Addict

Adrenaline

#80
Hallo allemaal. Het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar ik ga binnenkort weer kijken naar een 1.3 Micra k11 facelift. Ik vind de micra 2000/2002 koplampen mooier dan oudere modellen en ik vond deze set bij de sloperij en dus maar gelijk gekocht. Zoals Infiniti G20 kolampen zwarte binnenkant heeft heb ik dat met deze Micra koplampen ook gedaan.

Hier de foto's:



Het is nu een mooie 5 deurs 1.3 Micra vinden :P :)

micraSR

netjes! heb het bij die van mij toen ook gedaan. smoelt gelijk een stuk beter

Adrenaline

Citaat van: micraSR op 17 september 2018, 19:39:33
netjes! heb het bij die van mij toen ook gedaan. smoelt gelijk een stuk beter

Idd oogt veel mooier op. Liefst op een zwarte micra met 5deurs :P

micraSR

Even je topic spammen met foto's.

Zo stond het op mijn blauwe micra die ik niet meer heb.

En op mijn huidige K11. Alleen heb een pre-facelift swap gedaan dus heb de lampen nu niet meer  ;D Maar dan heb je een idee.




Milo

De mooiste en goedkoopste mod die je voor een facelift Micra kan uitvoeren om hem beter te laten smoelen O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Adrenaline

#85
Dat ziet idd mooi uit en heb ik zo een vooruitzicht hoe het zal staan. Mooie foto's :)

Adrenaline

#86
Hoi allemaal. Het is een tijdje geleden dat ik hier ben geweest bij micrafanclub. Maar aangezien ik vrijdag 99% mijn nieuwe micra koop kom ik me pagina even refreshen met updates. Het word een Micra K11 1.3 16v uit bwj 99. Ik ga hem kwa vermogen niet veel upgraden maar het word wel wat meer dan 75pk.

Spullen die ik ervoor heb is:
GA16de filterbak met nieuwe filter.
GA15de gasklephuis.
Iridium bkr6eix bougies.
10w40 kroonolie met nieuwe oliefilter.
Tellerbak met toerenteller.
Mistlampen. (grijze kappen zwart gemaakt)
Veerpootbruggen voor en achter.
Voorbumper lip.
P11-144 side skirts met micra logos.
Micra 1.4 2002 heldere koplampen. (zwart gemaakt)
Brembo remblokken.
Blueprint gelakte remschijven.

Hier alvast de wat fotos van me nieuwe koopjes en spullen.







Vrijdag als ik me Micra heb komen er meer foto's. Enthousiast :D

phreaky

Ziet er goed uit ik ben benieuwd !!!


Adrenaline


Adrenaline

#89
Dag lads. En hier is mijn nieuwe micra. Na het lang wachten en rondkijken is deze micra geworden. Het is een CG13de 1.3 16v uit jaar 2000. Heeft elektrische ramen met airco. Apk is verlopen maar mn micra is nu bij de garage en de apk gebrekken worden gefixt. Zijn de achter remmen. Benzine vulslang en dorpels. Ik heb de geluk dat bij zn vorig jaar apk de voorbalk is vervangen! :cheer: Motorisch verder in goede staat geen gestotter geen inhouden geen trillende stuur enz. koppelt en schakelt soepel  :) Kmstand 205xxx. Alle 4 de banden zijn net zo goed als nieuw.




Als de apk erop zit kan de pimpen en mods beginnen! O0