Adrenaline's Nissan Micra K11

Gestart door Adrenaline, 16 augustus 2017, 13:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

En niet om mij (desnoods doe je het bij de dealer), maar laat je auto ook afstellen..

het is zonde om alle dure upgrades te zien komen en er geen winst uit te behalen..

Adrenaline

Citaat van: Jeroen330 op 28 september 2017, 14:47:26
En niet om mij (desnoods doe je het bij de dealer), maar laat je auto ook afstellen..

het is zonde om alle dure upgrades te zien komen en er geen winst uit te behalen..

Na dat alles erop zit zie je mij wel verschijnen O0

Adrenaline

Van de week ook een tellerbak met toerenteller gekocht van MaStErTuNeR-Q. Ik vind zelf zeer irritant als ik niet weet op welke toeren ik rij dus ben blij dat ik nu toerenteller heb. Van de weekend erop zetten :)


Adrenaline

Tellerbak met toerenteller zit erop en werkt O0 Daarbij had ik vandaag ook een afspraak voor het blinderen van me achterraam en die is ook netjes gebeurd. Normaal is micra achterraam moeilijk te blinderen en is mooi gedaan :cheer: Zo ziet de auto completer en mooier uit  :)






Zeurdoos



Adrenaline

Slecht slecht nieuws... Ben vandaag 3 uur wezen rijden en zo opeens net vlak ik weer thuis was ruikte ik een brandend geur. ik dacht eerst dat het van buiten kwam en opeens zag ik dat de rook achterin de stuurhuis weg kwam. heb snel auto parkeert en boel los gehaald en de complete kabelboom van de lampen en knipperlichten etc waren gesmolten. dacht van hoe en waardoor dit heb ik nog nooit meegemaakt. heb maar de gesmolten isolaties weer dicht getapet waren stuk of 6/7 kabels. toen heb ik weer wezen testen en nu gaan de koplampen niet meer aan en er branden onnodige lampen in de tellerbak. Daarbij bleef de rook weer komen. de rook komt wanneer ik de koplampen schakelaar aanzet. Dit is een ernstige schade en heb besloten de auto weg te doen... Als iemand belang bij heeft mag die hem zo voor 250 ophalen.

RubinvdLinde


MikeyK11

Zonde zeg, ook gezien je investering die je hebt gemaakt.
Wat de draadboom betreft die weg fikt komt helaas wel vaker voor bij de K11jes, dit begint altijd bij de zekeringskast bij de radiateur die corrodeert en dan dus alles aantast tot het met elkaar in contact komen van de draden wat jou Micra dus heeft.
Is te fixen maar is veel werk uiteraard alles opnieuw maken of uit een sloper halen.
Micra k11 1.3 Super S
1996

Leo

Gesmolten koplamp stekkers heb ik wel meegemaakt maar complete kabelboom nog niet
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Adrenaline

Citaat van: MikeyK11 op 30 september 2017, 18:13:33
Zonde zeg, ook gezien je investering die je hebt gemaakt.
Wat de draadboom betreft die weg fikt komt helaas wel vaker voor bij de K11jes, dit begint altijd bij de zekeringskast bij de radiateur die corrodeert en dan dus alles aantast tot het met elkaar in contact komen van de draden wat jou Micra dus heeft.
Is te fixen maar is veel werk uiteraard alles opnieuw maken of uit een sloper halen.

Citaat van: Leo op 30 september 2017, 19:05:08
Gesmolten koplamp stekkers heb ik wel meegemaakt maar complete kabelboom nog niet

En precies! Zo net heb ik de auto verder nagelopen en ook de complete koplamp stekkers met bedrading achter de koplamp zijn ook gesmolten  :-X :'( En er was idd ook een zekering stuk gegaan in de zekeringkast bij de radiateur... Blijkbaar is de gesmolten bedrading in de motorruimte begonnen en door gegaan tot in interieur... Daarbij knippert de check engine lamp ook maar de motor loopt verder wel. De zekering van check engine light is ook stuk gegaan en als ik daar een nieuwe zekering plaats en ik zet de auto op contact knapt de zekering gelijk. de complete koplampen kabelboom is dus naar de kloten gegaan en er zit ergens een conflict in de kabel waardoor de engine light zeker steeds knapt..... dit is voor mij einde verhaal  :furious3: :furious3: :furious3: echt wat een klote rot dag!!! :furious3:

MikeyK11

Ik snap je helemaal, en lijkt er op als je het zo uitlegt dat idd de zekeringskast de veroorzaker is maar goed daar heb je nu weinig meer aan.
Zou hem lekker in onderdelen proberen te verkopen zo verdien je er nog wat aan. ;)

Micra k11 1.3 Super S
1996

Adrenaline

Auto gaat vrijdag naar de sloop. Het begon zo enthousiast en is geeindigd als een teleurstelling. Jammer van die Pech... :furious3: :furious3: Volgende jaar lente nieuwe poging maken maar deze x een 2nd facelift micra 5 deurs. waarschijnlijk zijn die kwa staat beter. Hier mag een slotje op.

:slotje:

Leo

2nd facelift heeft wel andere type motoren, pak vooral geen zilvere want die hebben lakproblemen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: Leo op 03 oktober 2017, 22:30:13
2nd facelift heeft wel andere type motoren, pak vooral geen zilvere want die hebben lakproblemen

+1 en als het wel een zilveren wordt, de lak grondig nakijken!
(Ik heb tot dusver nog geluk)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)