Adrenaline's Nissan Micra K11

Gestart door Adrenaline, 16 augustus 2017, 13:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoRenkum

Ziet er inderdaad mooi uit. Ook maar eens naar de sloop een kijkje gaan nemen  :) Mooie micra hoor  O0

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

Adrenaline

Citaat van: Milo op 03 september 2017, 08:53:44
Netjes O0

Citaat van: MarcoRenkum op 03 september 2017, 11:19:14
Ziet er inderdaad mooi uit. Ook maar eens naar de sloop een kijkje gaan nemen  :) Mooie micra hoor  O0

Dank jullie wel O0

Adrenaline

#32
Bumperlips eindstukjes afgekort en is klaar nu. Van de weekend ga ik ook kijken naar p11-144 side skirts en die wil ik op me micra hebben. Moet het alleen even aanpassen. Daarbij wil ik me banden letters nog wit kleuren ;) Word mooie auto heeft alleen wat tijd en aandacht nodig  :)




Leo

Ik had zelf p11 gt skirts onder mn k11 die waren wat makkelijker pas te maken dan p11-144 skirts
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Adrenaline

Citaat van: Leo op 05 september 2017, 08:37:15
Ik had zelf p11 gt skirts onder mn k11 die waren wat makkelijker pas te maken dan p11-144 skirts

Klopt maar gt skirts zijn bijna niet te krijgen en 144s hebben standaard erop zitten bij elke uitvoering. Makkelijker te vinden  ;)

Adrenaline

#35
Zo de p11-144 skirts opgehaald van de sloop schoon gemaakt en naar zwart gespoten. Aangezien dat Micra kleiner is dan 144 moest ik de skirts stukje afkorten. Heb ze bevestigd met zelf tappers omdat ik geen lijm kit had. Op de 2de foto is te zien dat de skirt iets scheef staat maar dat komt omdat me dorpels eerder gemaakt zijn en daardoor geen fabriek vlakte meer is en zitten de skirts iets scheef. Aan de voorkant van de skirts ga ik nog spatlappen erop zetten en zal volledig uitzien. Volgende mod word velgen zwart maken en de banden letters wit maken.






Zeurdoos


Adrenaline


Luuukske

 Wat bredere wieltjes zou m goed doen! Netjes verder! En wat hier het standaard-advies is: zakken met die micra!




Adrenaline

Citaat van: Luuukske op 10 september 2017, 22:07:17
Wat bredere wieltjes zou m goed doen! Netjes verder! En wat hier het standaard-advies is: zakken met die micra!

Dankje wel. Andere wielen ga ik idd nog naar kijken. maar ben niet zo fan van verlaging. vind wel mooi om te zien maar de besturing voelt voor mij dan stug vooral met drempels op en af gaan enzo

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bramk11

Je zult niet zo laag zijn dat je niet fatsoenlijk over drempels kunt hoor, tenminste met veren niet en je behoud je comfort ook nog wel wat

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk


Adrenaline


MikeyK11

Citaat van: Adrenaline op 15 september 2017, 09:15:02
Is veren afkorten een optie?

Nee dat is geen optie, het is zelfs gevaarlijk want je achterveren die je dan in zou korten komen dan los van de achteras en de kans dat deze eruit springen is groot.
Buiten dat je behoud je zwaberige wegligging met de org veren al zijn ze ingekort.

Ik heb een setje veren van Extreme carstyling, deze online besteld en 2 dagen later in huis.
Een setje apex als je toch niet te stug wil is een aanrader, je Micra wordt dan 3 cm verlaagt.
Ik heb een setje Cobra veren 4 cm, en deze zijn ietjes stugger dan Apex maar kan er prima mee over drempels rijden.
Micra k11 1.3 Super S
1996

Adrenaline

oke zal kijken wat ik ga doen. bedankt voor info  O0