Re: Mikey’s Super S project

Gestart door MikeyK11, 22 juli 2017, 22:45:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kwarkieboy

Netjes !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

MikeyK11

Dank u, is toch best dik zo. 8)

Volgende update is er ook, de achterremmen zijn aan vervanging toe.
Merkte de laatste tijd met rustig afremmen tot stilstand dat er een tikkend geluid waarneembaar was vanuit de achterremmetjes, dit voelde ik dan ook in mijn rempedaal alsof er een remschijf krom is, maar de remschijven zijn nog niet zo heel oud en ook trilt het stuur niet met remmen.
Vandaag even de trommels eraf gehaald en gekeken wat er wel of niet meer goed is, de remschoenen zijn dus op, en het remcilindertje rechts is als je het hoesje opzei haald ook nat dus daar moeten dan ook nieuwe in doe ik links ook maar meteen want als de ene gaat gaat de andere ook stuk. :)
Morgen de spulletjes maar is bestellen.
Micra k11 1.3 Super S
1996

Adrenaline

Mooie Micra. Ik wil ook zo'n lipje onder mijne zetten. ziet mooi uit op je auto. waar heb je die lip vandaan?

MikeyK11

Citaat van: Adrenaline op 26 augustus 2017, 19:38:05
Mooie Micra. Ik wil ook zo'n lipje onder mijne zetten. ziet mooi uit op je auto. waar heb je die lip vandaan?

Dank je. :)
Dit bumperlipje is van een Polo 6n, en heb ik via hier kunnen krijgen.
Maar je vind ze ook op de sloop dus ff een Polo 6n zoeken maar die zijn er zat nog. ;)
Micra k11 1.3 Super S
1996

Adrenaline

Citaat van: MikeyK11 op 26 augustus 2017, 20:05:21
Citaat van: Adrenaline op 26 augustus 2017, 19:38:05
Mooie Micra. Ik wil ook zo'n lipje onder mijne zetten. ziet mooi uit op je auto. waar heb je die lip vandaan?

Dank je. :)
Dit bumperlipje is van een Polo 6n, en heb ik via hier kunnen krijgen.
Maar je vind ze ook op de sloop dus ff een Polo 6n zoeken maar die zijn er zat nog. ;)

Oke dankje zal kijken!  O0

MikeyK11

#50
En deze week weer een een pakketje voor de Micra ontvangen.
Wou al in mijn vorige Micra's een tellerhuis met toerenteller, dat is er nooit van gekomen helaas. ???
Maar deze week via hier een mooi tellerhuis met toerenteller erin en in de groen net als de Micra om het geheel mooi te laten passen. 8)

Na wat lampjes eruit te halen van SRS en ABS deze bleven branden omdat ik geen airbag of ABS heb in de Micra, werkt het allemaal goed.
De KM stand heb ik ook zo gezet als wat de oude heeft, dus geen afwijkende km stand als de Micra wordt gekeurd.

Uiteraard een plaatje erbij.

Micra k11 1.3 Super S
1996

Arjan


MikeyK11

Citaat van: Arjan op 02 september 2017, 23:05:19
Aardig wat km !

Klopt, motortje loopt verder perfect en tot nu toe verbruikt die ook geen olie, dus denk dat wij deze Micra met gemak over de 3 ton brengen. 8)

Heb er al 1 op MP voorbij zien gaan met 500.000 km, dus deze is nog maar net ingelopen! >:D
Micra k11 1.3 Super S
1996

MarcoRenkum

Zier er idd echt tof uit met toerenteller. Het hele wagentje ziet er trouwens gaaf uit  O0

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

MikeyK11

Micra k11 1.3 Super S
1996

MikeyK11

Gisteren even wat geknutseld aan de Micra >:D

Vond de stadslichten echt nuttelos in de koplampen zitten en daar heb ik wat op verzonnen.
Heb een dubbele vitting in de richtingaanwijzerunits gemaakt met daarin nu een 21w5w lampje in oranje :), dit mag officeel uiteraard niet, maar doe het toch. :P
Is wel even wat aanpassen geweest maar het zit alsof het zo hoort.

Foto komt niet geheel tot zijn recht maar het gaat om het idee. ;)

Micra k11 1.3 Super S
1996

Zeurdoos


MarcoRenkum

 O0 Staat goed hoor. Amerikaanse wagens hebben dat toch ook soms? Dacht ik  ::)

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

MikeyK11

Citaat van: MarcoRenkum op 06 september 2017, 13:39:13
O0 Staat goed hoor. Amerikaanse wagens hebben dat toch ook soms? Dacht ik  ::)

Thanks, ja Amerikaanse auto hebben dit ook, dit heeft mijn Volvo ook maar daar heb ik niets aan aangepast daar zitten dit soort lampen al in ook met oranje lampen erin. 8)
Micra k11 1.3 Super S
1996

Kwarkieboy

Je hebt daar modules voor. Zoek maar eens op US lights. Ik heb er ook 1 in zitten.
Het staat wel mooi bij die van jou !

K11 '95
K11 Aztek '00