93 micra 1.3 SLX

Gestart door Bramk11, 22 april 2017, 16:13:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jop

Citaat van: Bramk11 op 08 november 2018, 16:23:51
Citaat van: jop op 08 november 2018, 12:09:48
1.4 pijp met middendemper monteren.  ;D
Die is langer dan de 1.3 pijp begreep ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

klopt, 2e kat hebje dan niet nodig.

Bramk11

En puur omdat het kan:

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Bramk11

Gister nieuwe banden laten monteren:D en van woudam een set heldere koplampen overgenomen

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Bramk11

Onderdelen hok gekocht! 150 piek is niet zo duur voor een complete 1.0 dus ik haal daar de bak van af omdat die van mij gaar Is. Betreft een Micra GL 1.0 met 217 duizend op de teller

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Bramk11

Net toen ik de planning had de bak te gaan vervangen gaf deze samen met de koppeling de geest.. dus samen met een vriend alles aandrijflijn gerelateerd uit de slx gehaald en het spul van de 1.0 terug geplaatst. 1.0 vliegwiel en bak zijn echt heel erg leuk icm een opgefokte 1.3.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


jop

in juli heb jij ookal je koppeling vervangen?

Bramk11

Citaat van: jop op 17 december 2018, 12:23:58
in juli heb jij ookal je koppeling vervangen?
Ja.. waarschijnlijk omdat er speling op de versnellingsbak as zat, heeft de koppeling daar schade van opgelopen

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Bramk11

Inmiddels al dik een maand verder en de bak houd zich goed, op de snelweg draait het blok natuurlijk veel toeren maar dat Is alles behalve hinderlijk nu m'n weg richting de apk gaan werken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


BASSO

hang je tsurikawa goed

Bramk11

Van de week een rem upgrade besteld: brakemax geperforeerde en geventileerde schijven met brembo blokken. Ben heel benieuwd wat dit gaat doen qua remmen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Bramk11

Al een tijdje niks gepost met de progressie van de slx, inmiddels zit de remmerij er op en heb ik ook maar is onderhoud uitgevoerd. Nu kwam het belangrijkste en dat is apk. Helaas is ie er niet door gekomen door dat de uitstoot te hoog was (janspeed en decat) dus heb een leen kat van team330 gekregen om te monteren. Inmiddels de nismo van Maarten over genomen en ga deze binnenkort met behulp van Basso spuiten. Vanavond even de lmm gesoldeerd (danku mike :D) en het ding loopt weer als een zonnetje.



Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


MikeyK11

#191
Yep, het solderen was idd wel nodig, er waren wel een paar soldeer puntjes losgelaten.
Maar nu gaat de Micra weer als een speer! 8)
Micra k11 1.3 Super S
1996

micraSR


Bramk11

Nou je zou denken met de kat er onder dat de uitstoot goed zou moeten zijn.. alles behalve zo.. dus met m'n boze hoofd naar een automat geweest, flesje apk booster er in gedrukt en volgas heet stampen die handel. Met als resultaat amper uitstoot! Dus ik dacht mooi weer een jaar apk maar nee.. m'n stuurpomp bleek te zijn gaan lekken dus die moest vervangen worden. Vanmiddag die er maar even ingeprutst en ook gelijk maar mijn nieuwe radiator. Nu hopen op een goedkeuring deze week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Bramk11

Nismo grill eindelijk in de kleur met dank aan Bas

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk