Bekleding reinigen

Gestart door Herkieeee, 19 april 2017, 13:13:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herkieeee

De bekleding in mijn K11 kan wel een sopje gebruiken dus wil dit graag een keer schoonmaken. Er zitten geen vlekken in oid maar het is gewoon een beetje smoezelig. Ik heb geen fancy schoonmaakapparaten tot mijn beschikking dus zou dit graag doen met een simpele reiniging. zijn hier middeltjes voor op de markt die heel goed werken of technieken die hiervoor geschikt zijn?

Alle tips zijn welkom!

Leo

hier zijn zeker mogelijkheden voor

https://www.youtube.com/watch?v=Y2yiBJSlnuw

heb dat bij de achterbank van mn k11 toen ook gedaan met de borstel, emmer en sopje.

als aanvulling kun je ook foam bekledingsreiniger gebruiken en daarna inwerken met de borstel.

anders eens rondvragen of iemand een stoomreiniger heeft die je even mag lenen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Ik heb de textiel reiniger van de Action gebruikt.
Z'n blauwe spuitbus met schuim.
Dat werkte prima


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Luuukske

Extractor en steamer tot m'n beschikking




Luuukske

Eerst je bekleding inborstelen met een all purpose cleaner. Hierna met de extractor de bekleding spoelen en nadrogen. Perfect




Herkieeee

Ik heb net uitgevogeld dat ze op mijn oude werk zo'n extractor hebben staan dus die ga ik dit weekend ff lenen!

Riesh

goed plan, dat werkt vaak super
Micra Addict

Luuukske

Citaat van: Herkieeee op 20 april 2017, 10:16:01
Ik heb net uitgevogeld dat ze op mijn oude werk zo'n extractor hebben staan dus die ga ik dit weekend ff lenen!

Let wel op dat het nog moet drogen. Dus als je er meteen op gaat zitten heb je gegarandeerd een natte broek




Herkieeee

Ik zet er een kacheltje in nadien, dan kan het even drogen!