Dienst aangeboden: Spuitwerk, Schadereparaties, Laswerk, Special Paint en meer

Gestart door RubinvdLinde, 25 mei 2016, 01:00:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Naar aanleiding van het toenemend aantal vragen naar spuitwerk vanuit de club heb ik besloten dit topic te openen. Welke diensten worden er aangeboden? Ten eerste spuitwerk. Bij dit spuitwerk wordt het desbetreffende onderdeel volledig vrijgemaakt van roest en deukjes waarna er grondverf, kleur naar wens en vernis gespoten wordt.

Wat voorbeelden van prijzen:

- Velgen spuiten en repareren: €300,-

- Bumper: €200,-

- Dak: €200,-

- Zijscherm: €160.-

- Motorkap: €200.-
 
- Geheel front: €600( spatborden, motorkap en bumper)

- Spoilerset (ms design)/ Spoiler: €80,-

- Achterlichten zwart spuiten: €30.-

- Gehele auto (micra) €1500,- (alleen buitenkant) binnenkant voor meerprijs in overleg

VRAAGPRIJS SPUITWERK KAN AFWIJKEN WANNEER JE SPECIALE LAK WILT HEBBEN. Ook is de prijs bespreekbaar wanneer meerdere delen gespoten dienen te worden.

Bij het spuiten van de auto en/of onderdelen wordt alles wat nodig is voor een 100% afwerking netjes gedemonteerd en gemonteerd. Er wordt alleen aan de auto gewerkt door mensen die dit al jaren dagelijks doen en hier hun diploma's voor hebben en echte autoliefhebbers zijn. Je auto en spullen staan veilig achter slot en grendel.

Wanneer je ervoor kiest nieuwe delen aan te leveren zonder enige schade zakt vanzelfsprekend de prijs

Naast het spuitwerk dienen wij ook nog de volgende diensten aan

- Voorruit (de)monteren: €80,- (exclusief materiaal, zelf aanleveren of wij bestellen het)

-Dorpels lassen en gehele bodem tectyleren (prijs afhankelijk van de hoeveelheid roest, richtprijs €100,-)

-Polijsten gehele auto, inclusief kleien: € 100,-

- Spuiten gehele motor (uni kleur €350,-, speciale kleur €400,- ) wanneer de motor gedemonteerd aangeleverd wordt bedraagt de prijs €250,-

- Herstellen en spuiten van schade: (Prijs op basis van ernst van de schade)

- Spuiten Klassiekers: (Prijs op aanvraag)

- Spuiten Campers (Prijs op aanvraag)

- Monteren van banden en balanceren: €10,- Per wiel

- Uitrollen en dichtmaken van wielkast: (Prijs op aanvraag)

- Velgen polijsten: Prijs op aanvraag

Daarnaast kun je altijd contact opnemen voor vragen over:

- Elke vorm van schuur en plamuur werk
- Speciale lak wensen
- Elk ander idee binnen de bovengenoemde gebieden

Selectie van afgelopen periode:






























Eigen auto's:









Waar vindt dit plaats?
-In Goes (zeeland), over het ophalen en afleveren van onderdelen, auto's en velgen valt natuurlijk altijd te praten.

Contact:
-Stuur me een pm of email
- 06-39400178

Zou het leuk vinden als de personen die reeds van deze dienst gebruik gemaakt hebben, of dit in de toekomst gaan doen, hun ervaringen in de reacties van dit topic achter laten :)







Conodihno

Nog steeds erg blij met mn spoilers! Prima gespoten en voor een knappe prijs. Spoilers opgestuurd en tijdens een meeting weer netjes op kleur terug gekregen.

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

RubinvdLinde


Riesh

Micra Addict

Milo

Ik ga dit zeker onthouden om eens in gedachten te houden ooit voor mijn velgen te laten doen.
Vanaf het begin dat ik deze in mijn bezit heb zat ik al met de gedachten "ooit op een dag" laat ik deze velgen opknappen.

Randen polijsten en het hart zwart ^-^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN


maus73

Beste,
lees dat je ook dorpels doet lassen e.d.
wij hebben een micra die helaas aan rechtse zijde apk afkeur  :( :o
en links ook begint met roest. :o
wil graag dit verholpen hebben omdat de micra voor de rest nog goed rijd.
hoor het wel wat je hierin kan betekenen.
greetsz  Mauske 8)