[Dienst aangeboden] Subwoofer behuizing bouwen

Gestart door Michelp, 15 maart 2016, 22:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michelp

Hallo allemaal!
Inmiddels ben ik al een jaar of 8 bezig met luidsprekers bouwen. Voor thuis en voor in de auto.
Ook bouw ik wel eens behuizingen voor in auto's voor anderen. Ik wil via hier dus aanbieden om wat moois te bouwen als je op zoek bent naar een leuke behuizing. Afwerking laat ik meestal over aan jezelf.

Hier even een klein deel van de dingen die ik gebouwd heb:








Zo, dat zijn wel even genoeg foto's :P
Mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel

Riesh

Er zitten hier niet zo heel veel bassheads Michel.
En die paar die hier zitten doen het meestal zelf :)
Maar wel leuk dat je het aanbied.


Dat Hertz kistje, is dat met fineer gedaan of folie ?
Micra Addict

Michelp

Ja, maar je weet maar nooit ;). En ik vraag geen gekke prijzen zoals veel anderen
En dat Hertz kistje is kersen fineer. Met daarna een laagje Osmo Hardwax.

Riesh

Er zitten hier niet zo heel veel bassheads Michel.
En die paar die hier zitten doen het meestal zelf :)
Maar wel leuk dat je het aanbied.


Dat Hertz kistje, is dat met fineer gedaan of folie ?
Citaat van: Michelp op 16 maart 2016, 10:49:19
Ja, maar je weet maar nooit ;). En ik vraag geen gekke prijzen zoals veel anderen
En dat Hertz kistje is kersen fineer. Met daarna een laagje Osmo Hardwax.

dat ziet er erg goed uit !
Micra Addict

Michelp

Binnenkort ga ik nog wel meer met fineer doen. Ik heb nog best veel kersen over, nog wat amerikaans noten liggen, en iets wat erg op zebrano lijkt ofzo.
Laatste keer dat ik dat gedaan had (die hertz kist niet meegerekend, want die is van vorige week :P) is zo'n 5 jaar terug ongeveer

Riesh

Micra Addict

Patjeeee

Ik ben wel een echte basshead hoor =O heb alleen geen verstand van bouwen. En helaas ook het geld er niet voor. Maar bass kan mij niet hard genoeg gaan....

Michelp

Het hoeft echt niet altijd duur te zijn hoor. Helemaal als je tweedehands zoekt. Voor onder de 100 euro heb je een leuke woofer. En met een beetje geluk kun je er voor 100 euro extra een hele mooie versterker bij vinden. Komt nog wel wat bij aan stroomvoorziening en de behuizing maar dat valt ook nog wel mee als je geen extreme vermogens trekt. Voor de meeste mensen presteert dat al goed genoeg.

Maar mocht iemand een fineerklusje voor me hebben mag natuurlijk ook :D

Michelp