SR Dwarf

Gestart door Dwarfnl, 27 februari 2016, 19:04:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dwarfnl

Vandaag bezig geweest om even wat roest aan te pakken zo dat we er voorlopige weer tegen aan kunnen.




Riesh

oei..is dat het enige of is er nog meer ?
Micra Addict

PW-performance

Goed bezig om de roest aan te pakken. Wel een vreemde plek. Meestal begint het in de hoek (dorpelkant)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Dwarfnl

Citaat van: PW-performance op 14 mei 2017, 11:26:04
Goed bezig om de roest aan te pakken. Wel een vreemde plek. Meestal begint het in de hoek (dorpelkant)

het is zeker een vreemde plek er waren gaten geboord door de vorige eigenaar waarschijnlijk om iets te monteren en dat is weg gehaald en niet goed af gedicht waar door het kon gaan roesten.

Citaat van: Riesh op 14 mei 2017, 00:05:02
oei..is dat het enige of is er nog meer ?
waarschijnlijk wel maar heb ik nog niet ontdekt

Dwarfnl

Van de week begonnen aan het project om de micra weer op en top te krijgen en nog meer naar mijn zin.




Jeroen330

Gaaf! Wat zijn de plannen?

chiba_kun

Is deze SR Micra trouwens al omgekeurd bij RDW?

Voor de rest goed bezig! Roest moet je altijd buiten de deur houden.

Dwarfnl

Vandaag nog wat mooi spulletjes binnen gekregen voor de micra.

Dwarfnl

Afgelopen weekend ben ik weer begonnen aan het verbeteren van me Micra na dat er ongeveer ander half jaar bijna niks aan was gebeurt behalve onderhoud. Dit meden door dat ik op me eigenen ben gaan wonen en door een gebrek aan tijd.
Nu ik weer meer tijd heb voor de hobby ben ik dus weer het een en ander aan het aanpassen aan de  auto zo heb ik dus afgelopen weekend eindelijke de nieuwe vliegwiel en koppeling kunnen plaatsen  en verder staan er op korten termijn nog ander dingen geplant voor de Micra waaronder het steken van de scherpere nokken.

oud


nieuwe





MaStErTuNeR Q

Yesssss!!!! Hij is er nog! Ik ben blij 😁 top man!

Roadrunner

Oh nice. Altijd leuk om 'm weer te zien.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

.maarten

Lekker bezig. Dat was zo te zien ook wel tijd.

phreaky

toffe wagen ! en lekker bezig :D

micraSR

das een snelle jongen !
Ziet er goed uit !