Mijn micra k11 1.4 2002 :)

Gestart door K11-1.4, 23 november 2015, 17:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

.maarten

Niet naar de brezan gaan. Een beetje autozaak met eigen mengmachine heeft een kleurenanalyser en kan daarmee de juiste kleur bepalen. Ze kijken daarmee welke kleur de andere panelen hebben en mengen die kleur.

Leo

Met filter zou die onderin wat sneller op toeren moeten komen.

Een hitteschild kan maar verwacht geen wonderen.

De motorruimte is nou eenmaal warm.

Ik heb volgens mij nog wat verf over in klo zal hem voor je meenemen.

Heb je gelijk de juiste kleurcode van motip
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4

Ik kom er elke keer niet uit bij de brezan, bij klo kwamen er 3 verschillende kleuren uit... Net als bij mn lancia. Waar kan je bijvoorbeeld je kleur laten mengen? Zou top zijn als ik inderdaad de goede kleuren heb :) dus ik wacht het even af leo. Tsja en wat dat filter betreft, alle beetjes die kunnen helpen probeer ik. Het is natuurlijk ook lekker hobbyen en materiaal heb ik liggen :)

jasperdut

op 123autolakken.nl proberen...krijg je het dan niet voor elkaar kan je hun je tankklepje oid opsturen en scannen ze de juiste kleur.
don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

PW-performance

Op KL0 zijn er 4 kleuren helaas. Zou jij de kleurcode van de motipbus hier kunnen posten Leo?
Is wel makkelijk. Ook voor mij omdat ik zaterdag een KL0 op visite krijg...
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thom-micra

kl0 heeft 8 kleuren zelfs.
ik kan er helaas niet bijzijn zondag, anders had ik zo de kleur in het kleurenboek gezocht voor je.



Leo



Dit is precies mijn kleur motip 55300
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4


K11-1.4

De versnellingspook werkt weer naar behoren :) Inderdaad erg simpel, hitteschildje verwijderen, nieuw oogje aan het veertje buigen en gaan. Rijdt toch een stuk fijner.

Wat me opvalt is dat de versnellingsbak nogal wat geluid maakt, vooral als de bak nog koud is (beetje gejengel) Komt dat bij anderen ook voor? Heb laatst de bakolie ververst dus daar zou het niet aan kunnen liggen :(

Riesh

is het over als je de koppeling intrapt ?
Micra Addict

K11-1.4

#55
Ja volgens mij wel. Ik had het ook aan mijn pa gevraagd. Die zei meteen druklager/drukgroep van de koppeling. Is dat ook jouw idee?

Riesh

Als het over is als je de koppeling intrapt dan is dat wel mijn idee ja.
Micra Addict

RubinvdLinde

Jup, wat riesh zegt. Kan je vaak nog wel een tijdje mee doorrijden.

K11-1.4

We gaan kijken of ik de meeting red 😁

K11-1.4



Hij zit er op! Helemaal perfect, niet slijpen in de bumper oid.
En inderdaad wat leo zei, lekker subtiel. Op de snelweg gewoon stil.
Een leuke toevoeging qua looks en geluid.
Vanavond de voorbumper even aanpakken, die heeft betere tijden gekend :p
Nogmaals bedankt leo!