Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Hangt erg gaaf, maar hoe klinkt ie?

Riesh

I love it. ziet er erg gaaf uit zo
Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

RubinvdLinde

Vandaag de ruit van de micra verwijderd ivm met een barst over de gehele breedte. Gelukkig verzekerd

Omdat ik wist dat de micra nog wat roest had op de parafaan was dit een mooie kans voor 2 vliegen in 1 klap. Met de auto zonder ruit naar de werkplaats 8km verderop gereden (hebben we dat ook weer eens gedaan  :P) komende week de roest wegwerken en de gehele raamlijst spuiten, zo sluit de lak mooi af voor het voorkomen van nieuwe roest ipv spuiten tegen het rubber van de ruit aan wanneer deze er nog in zit.

2 mooie bloemkolen:


En wat oppervlakkig roest, ongelofelijk hoe de 2nd facelift op zoveel plekken niet tot de naden is gespoten:


Dus dit van de week even netjes maken en dan volgende week een nieuwe groene ruit met blauwe band en 1 gehele rubbber als omlijsting ipv de 5 delige omlijsting die er nu in zat (op advies van Quincy)

.maarten

Tip: kit het groene dopje wat de ruit op zn plaats houd even aan de onderkant af. Het rubber wat hem afsluit vergaat en daardoor kan er water via de luchtinlaat voor de cabine die eronder zit naar binnen lopen. En als je toch bezig bent zou ik meteen ook even die witte doppen eruit halen en voorzien van een laagje kit om ze goed af te laten sluiten.

Milo

So, die roest was nog niet te weinig ook. Hopelijk kan je het een beetje fatsoenlijk in orde brengen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

bekende plek was echt n ramp bij mijn k11 toen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Micra is weer ontdaan van de roest, een nieuwe ruit erin met een mooi lijstje eromheen en deels onder de motorkap in kleur mee gespoten




Ben nu wel m'n "micrafanclub.nl" sticker op de voorruit kwijt, heeft iemand er nog 1 liggen die meegenomen kan worden naar de meeting? :P

Tevens de achterklep clean gemaakt ( slot en ruitenwisser verwijderd)




En nog nieuwe brembo remmerij gemonteerd:



Jeroen330

Netjes hoor! Mooi wagentje zo!

Riesh

Veel beter zo die achterklep
Micra Addict

chiba_kun


Dino


Milo

Ik heb nog wel een sticker liggen van MFC.
Moet alleen wel ff zoeken aangezien ik net verhuist ben :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Beenius

Nice! Nu weer foto's van het complete plaatje? ;)

btw, waar haal jij die auto'tjes vandaan? Ik zou deze ook graag kopen. Bouw pakket of gewoon miniatuur. maar dan wel dezelfde formaten (schaal).
krijg ze niet gevonden.
Wil mijn geschiedenis van wat ik gereden heb nabootsen :)