Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

K11-1.4

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-FIESTA-MK5-MK6-MK7-1-25-1-4-1-6-16V-2002-2012-EXHAUST-SPORTS-CAT-MANIFOLD-/390607245626

Weet niet of dit t goede type is, maar zit zelfs een cat tussen met aansluitingen voor lambda's. Weet alleen niet of de motor goed reageert met de 200cpi kat en of ie daarmee door de keuring komt.

K11-1.4

https://www.micra.org.uk/threads/exhaust-manifold-tinkering.39508/

En anders zou je ook zoiets kunnen doen. Ik denk alleen dat je beter 4-2-1 kan doen in plaats van 4-1 zoals die jongen gedaan heeft. Hij zegt echter dat wat hij gedaan heeft merkbaar is.

RubinvdLinde

Omdat het sportstuur een beetje lang onderweg is maar wat tijd gestoken in de engine bay :P overbodige steuntjes en plaatwerk achter de claxon weggehaald, radiateur, blok, carterpan, dynamo, spruitstuk, inlaat en vbak van lak voorzien. En nog letters op de radiateur gespoten en alles een beetje gecleaned:



Dino


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Ziet er altijd weer een stuk frisser uit. Top.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

chiba_kun


Taxloss

Inderdaad netjes

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

jop

radiateur is wel leuk zo  O0

RubinvdLinde

Vandaag waarschijnlijk 1 van de laatste ritjes van het jaar gedaan met de micra voordat die gaat overwinteren :P staat er nog steeds lekker bij:



Verder wat dingetjes aangepast:
- sportstuur met claxon in het dashboard
- versnellingspook accord type R (aanrader)
- achterbank verwijderd en vloer gelegd




Verder is er veel leuk nismo en ander spul voor de micra uit japan onderweg  ;D daar ga ik op het gemakje komende maanden mee aan de slag en ook eindelijk de voorruit vervangen zodat die knallend het voorjaar weer in kan

Conodihno

Staat er mooi bij heur!!!

Milo

Blijft een leuk wagentje O0

Hij moet alleen achteren nog steeds omlaag :p
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Wat Milo zegt.

Vooral nu er wat gewicht uit is van achter
Micra Addict

RubinvdLinde

Tijdje geleden eerste pakketje met leuk speelgoed vanuit japan ontvangen:


De Kakimotoracing GTbox RevHyper is eigenlijk voor de Nissan Z10 GA13DE gemaakt, maar past dus ook prima op een k11 GA13DE, was een gok maar pakte gelukkig goed uit. Moet alleen wederom een klein puntje ( 1 centimeter ) van de bumper afgeslepen worden om de demper passend onder de bumper te krijgen.



Ook de strutbar tussen de gordelpunten gemonteerd:


En de nismo veerpootbrug, na het wegwerken van de roest:

En tevens is te zien dat de bekabeling onder de motorkap volledig ingetaped en netjes gemaakt is.

Milo

Ziet er weer goed uit, hoe klinkt het pijpje?
En zie ik op de andere foto nou nog een andere pijpje liggen?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)