Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Ik vind het supernetjes staan zo!! Ben benieuwd om dit beestje int echie te zien :)

Je kan andere rubbers nemen of je kan -net zoals mij- je uitlaat gwn in je bumper laten "weg smelten".
Bij mij zie je dat toch niet, tenzij je met je snufferd er bovenop zit.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RubinvdLinde

Citaat van: Leo op 24 augustus 2015, 18:01:25
demper ziet er goed uit.

daar zijn idd andere rubbers voor te krijgen
http://www.micrafanclub.nl/index.php/topic,15142.360.html

een kleine openluchtfilter is zeker merkbaar bij de 1.4, neem maar eens een kijkje bij quincy op de meeting
veerpootbruggen van piet zijn een goede verbetering van de wegligging :)

Okay thanks voor de info  O0

Citaat van: Riesh op 24 augustus 2015, 23:28:29
Als je die trekhaak weg wil doen heb ik evt wel interesse mits je niet de hoofdprijs vraagt natuurlijk :P

Die mag je voor niet veel hebben:p ik doe je een pm zodra ik hem eraf heb.
Citaat van: Milo op 25 augustus 2015, 08:26:45
Ik vind het supernetjes staan zo!! Ben benieuwd om dit beestje int echie te zien :)

Je kan andere rubbers nemen of je kan -net zoals mij- je uitlaat gwn in je bumper laten "weg smelten".
Bij mij zie je dat toch niet, tenzij je met je snufferd er bovenop zit.

Denk dat ik andere rubbers ga proberen want zit vaak met mn snufferd er bovenop:p

RubinvdLinde

Iemand ervaring met het aansluiten van de achterlichten, wanneer je de kabelboom van de trekhaak er van tussenhaalt? Ik ben een echte kruk op het gebied van electronica.

Riesh

als het netjes gedaan is dan zit het gewoon met een extra stekker ertussen geplugd
Micra Addict

Riesh

en anders kom je een keertje langs, dan demonteren we hem (netjes) samen en laat je hem meteen hier
Micra Addict

Kwarkieboy

Ik heb hem zelf gedemonteerd. Daarna deed mijn mistlamp het niet meer. Dus je moet wel goed opletten. Of naar Riesh gaan.
K11 '95
K11 Aztek '00

Milo

Bij Riesh langs gaan is sowieso een solid choice, heb je nog een gezellige middag ook O0
En een mooie route om te rijden (mits je door Zeeland gaat ofcourse)  ^-^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RubinvdLinde

Citaat van: Riesh op 25 augustus 2015, 21:06:23
en anders kom je een keertje langs, dan demonteren we hem (netjes) samen en laat je hem meteen hier

Vind ik een goed idee. Stuur je zo een pm

RubinvdLinde

Vandaag m'n oude 1.4 blok uit elkaar gehaald. De kop en het onderblok met zuigers houd ik zelf, worden gezandstraald om vervolgens een tafel van te maken. Alle overige onderdelen verkoop ik, zoals:

- nokkenassen (nog erg scherp)
- distributieketting set (nog geen 50km mee gelopen)
- etc.

Bij interesse even een PM sturen O0




RubinvdLinde

Afgelopen weekend de roest op de achteras aangepakt, lederen armsteun ingebouwd uit alfa 147, details toegepast en nog een leuke fotoshoot gedaan:











Conodihno

Staat er weer netjes bij zo! Ook mooi compact armsteuntje.

Gekke Gerritje

Leuk wagentje zo, en past dat een beetje die armsteun van een 147 ?

PW-performance

Staat er goed bij. Lekker comfort met een armsteun zo.... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

RubinvdLinde

#118
Citaat van: Gekke Gerritje op 13 september 2015, 22:34:51
Leuk wagentje zo, en past dat een beetje die armsteun van een 147 ?

Tussen de stoelen past goed! Heb wel de rails van de stoelen verlengd en daaraan de armsteun vast gemaakt. Anders kon de passagiersstoel net niet in de achterste stand.