B(attle) O(f) T(he) S(mall) 2015

Gestart door Luuukske, 03 december 2014, 23:51:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luuukske

Citaat van: Luuukske op 01 januari 2015, 21:03:11
Citaat van: Conodihno op 12 december 2014, 12:54:51
1 Dwarfnl + broer met swift
2 Milo (&Diana?)
3 Roadrunner
4 luuukske
5 Bunny
6 Kwarkieboy
7 Psydan (& Stefanie?)
8 Bianca
9 Joery-Joery
10 Taxloss
11 Smeck
12 Herkieeee
13 Marnik
14 Riesh
15 Conodihno

Wegens omstandigheden niet aanwezig.

Ik heb me weer bedacht!
Ik kom gewoon wel!




Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bianca


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bianca

Is het de bedoeling dat we daar echt staan als club of ieder voor zich als bezoeker?

Milo

#50
Citaat van: Bianca op 16 januari 2015, 10:45:36
Is het de bedoeling dat we daar echt staan als club of ieder voor zich als bezoeker?

Echt staan als club en als bezoeker ;)

BotS 2013



BotS 2014



Heb helaas niet echt goede (overzicht) foto van het aantal leden aanwezig, maar dat waren beide jaren een flinke groep mensen :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bianca


Riesh

Is het ook, erg mooie locatie ook.  En met een grote groep van de club erg gezellig!
Micra Addict

Joery-Joery

En een erg goed geregeld evenement, eigenlijk perfect als je het met automaxx vergelijkt  :D

Taxloss

Ik ben alleen een van de aller aller eerste keren geweest toen was het nog bij de meern
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Citaat van: Taxloss op 17 januari 2015, 19:53:26
Ik ben alleen een van de aller aller eerste keren geweest toen was het nog bij de meern

Dan moet je echt deze keer eens meepakken.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino

Ik denk dat ik wel ff langs kom om te kijken ben nog nooit op zoiets geweest tenminste met Amerikaanse auto's wel :P maar gewoon ook om kennis te maken! 

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Herkieeee

Even uit nieuwschierigheid en pure ontwetendheid... Hoe gaat zoiets? Staan alle auto's bij elkaar? Moet je er om een bepaalde tijd zijn?

Bunny

Misschien leuk het topic van vorig jaar even door te lezen, inclusief een boel foto's :) http://www.micrafanclub.nl/index.php/topic,16116.0.html

In het kort: we staan allemaal bij elkaar, hiervoor moeten we gezamenlijk naar binnen rijden dus spreken we om een bepaalde tijd ergens af.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic