Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PW-performance

Was weer gezellig. Bedankt voor het bakken Chefkok... 8)

Kai en Lars waren er op het goede moment...Lekker eten.... ;D

Nu snel weer verder met de blauwe micra van Marco...Pff al die Marco's ook... :P
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Kwarkieboy

Ziet er goed uit !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

mark marc marco verzamel ze allemaal.

welke blauwe micra is dat dan ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Marcooled_79 uit Zeeland..
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

Ja was zn naam al aan het zoeken :-) en er stond een aardige mooie blauwe bak voor de deur :-) damn toch wel gaaf hoor. Failliet als ik steeds moet tanken.....

Dino

Mooi werk weer van Piet!

PW-performance



Hier de skyline van Kai
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Die is echt dik geworden
Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Wintersterretjes



En de andere weer op winterstaal



Making a Fluffy micra





Dino



Riesh

Micra Addict

Conodihno

Zoooooo, de afgelopen tijd even helemaal niets gedaan, heerlijk. Staat ook lekker knus op z'n parkeerplekje stil te staan.

Wel speel ik met het idee om de ultralites weg te doen en op zoek te gaan naar andere velgen. Ben het zwart wel een beetje zat. Dacht aan paars maar dan jat MTQ ze onder m'n auto vandaan....

Tot zover, dus eigenlijk helemaal niets :)

Conodihno

Hierbij wil ik de multigroene gx afmelden :-)
Tevens een moment nemen om iedereen binnen deze club te bedanken voor een geweldige tijd. Warm ontvangen, heel veel gelachen, belachelijk veel hamburgers gegeten en ondanks dat ik niets aan de micra's wilde doen, veel te veel geld uitgegeven.
Special shout-out naar Riesh voor z'n hulp, kennis, vaardigheden om mij als NoOb op weg en weer verder te helpen. Piet PW Performance voor de lasklus, betere staalwerk, CV instal etc. Kwarkie bedankt voor de gezelligheid bij je thuis, sub install etc. Ook heel erg bedankt die mafklappers uit Den Haag en omstreken, Q, heb me kapot gelachen... en ook weer gegeten. Marc, graag weer eens wat doen op zondag als de kerk leegloopt daar !!! LeoPedia jij lopende vraagbaak suc6 in je nieuwe hut!
Iedereen die ik nog vergeten ben, thanks!!!!

De reden dat de Micra weggaat is dat m'n standplaats iets verder weg is komen te liggen en daardoor een andere auto heb genomen voor het snelweghorrorA7 verkeer. Om de Micra erbij te houden als derde auto gaat me net iets te ver. Ook zal er tzt nog wat werk aan zitten te komen en dat laat ik dan weer liever over aan de liefhebber.

Hoe staat ie er nu bij:





Binnenkort op Markplaats te vinden.

Groetjes,

Marco