Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Hamburgers doen het meestal wel goed
Micra Addict

Conodihno

Ja ja, dat maak ik nog een keertje goed!!!

Conodihno

Omdat mn raam besloot niet meer naar beneden te gaan en uit zn geleiders flikkerde de boel maar eens uit elkaar gehaald en weer ingevet.

Gelijk de deuren voorzien van 2 beste plakken demping shizzle. Alsof het er voor gemaakt is, door de midden en plakken maar! Klinkt echt beter nu!

Nog een dingetje die ik moet doen deze zomer en dat is de plasma tellerbak/plaat weer verwijderen en een standaard terug plaatsen. Er komt een pieptoon over mn luidsprekers zodra ik mn verlichting aanzet.




Taxloss

Goed bezig... Van de nood een deugd maken

Verstuurd vanaf mijn unknown met Tapatalk

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Dankzij Maarten nu ook in bezit van een intervalregelbaarwiswasserpookje en voor de sri ook nog in goede staat verkerende doppen binnen gekregen.
Had al eens een stokje vervangen ivm m'n mistlampen maar ook deze is met 5 minuten gedaan.


Oh, en al hadden we een topic met koop/verkoop feedback dan is dat bij Maarten dik in orde!. Zeer goed verpakt, netjes track en trace en snel binnen. Thx dude!

.maarten

Thx! Veel plezier ermee. Ja dat monteren is echt zo gedaan. Kap eraf. Stok eruit. Stok erin en kap er weer op.

ReSp4wN

#426
Kan je zo een stokje 1 op 1 over zetten en dan heb je interval?  Of zit er nog een extra kastje bij? Of werkt dat alleen als je zoiezo al interval het?

chiba_kun

Nooit geweten dat het zo makkelijk was. Nuttige mod.

Patjeeee

Citaat van: ReSp4wN op 03 juni 2016, 10:42:43
Kan je zo een stokje 1 op 1 over zetten en dan heb je interval?  Of zit er nog een extra kastje bij? Of werkt dat alleen als je zoiezo al interval het?
Overzetten en klaar. Werkt alleen niet bij een pre facelift. Eerste facelift weet ik niet hoe dat zit

.maarten

Gewoon zo 1 op 1 overzetten. Interval zit in het pookje zelf. Voor zover ik weet past het op de facelift en 2de facelift.

Riesh

FL en 2nd FL is hetzelfde idd
Micra Addict

ReSp4wN

Helaas pindakaas heb ik een pre facelift zonder uberhaupt  interval maargoed das waarschijnlijk wel om te bouwen  ;D bedankt voor de info zoiezo  :cheer:

Conodihno

Vandaag vroeg naar Drachten gegaan voor een dorpel fix. Nog geen door en door rotte plek maar de eerste laag was al weg.
Voordat ik er erg in had was de plek er al uit.



Omdat het dit keer klaar terwijl u wacht en bakt (cobb mee) was het wel zaak om mezelf te blijven vermaken.
Koffie drinken en rondje harlopen dus.



Daarna wat gegeten met de visite Kai? En Lars van NCN en de gastheer en kind. Daarna de meester weer aan de slag!







Voordat ik er erg in had was ik alweer op de terugweg met weer een gezonde happy Micra.

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en het was gezellig.

Riesh

Dat heeft Piet weer mooi gerepareerd.

Kai heeft een R33 GTR
Micra Addict

Leo

top werk weer.
kai heeft een blauwe skyline :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2