Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

Van Thieme overgenomen. Dempingsmat voor onder de kap.
Thanks Dino voor de aanwijzing mijn richting op :-) en Danny thanks voor het ophalen!
De clipjes komen er ook aan dus dan is het compleet.



K11-1.4

Ik ga ook nog dempen onder de kap. Dat noppenschuim werkt ook erg goed!

Riesh

Citaat van: K11-1.4 op 23 maart 2016, 20:59:23
Ik ga ook nog dempen onder de kap. Dat noppenschuim werkt ook erg goed!

neem dan wel een onbrandbare variant....
Micra Addict

Milo

Citaat van: Conodihno op 23 maart 2016, 20:51:08
Van Thieme overgenomen. Dempingsmat voor onder de kap.
Thanks Dino voor de aanwijzing mijn richting op :-) en Danny thanks voor het ophalen!
De clipjes komen er ook aan dus dan is het compleet.

Waar heb jij die dopjes vandaan? Ik heb er ook eentje liggen, maar mis nog steeds de bevestigingsdopjes.
Die heb ik nog niet kunnen vinden namelijk :( En heb de lokale Nissan dealer nog niet gebeld namelijk.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Als ik me niet vergis zijn ze onderweg afkomstig van Thieme. Hij had een compleet setje (mat en clips) in bezit.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

kwam het setje tegen bij mij op de sloop. Zag ook een ander type auto met mat staan en dacht nog zal ik straks eens kijken of die pinnetjes hetzelfde zijn maar ben het daarna helemaal vergeten.

Conodihno

Vandaag tripje naar het buitenland gehad. Piet heeft voor mij de middenspoiler geplaatst en de cpv module aangesloten. De topspoiler lukte niet omdat de gaten bloot komen te liggen helaas. Echter moet de gx nog een keer terug voor een dorpel en dan gaan de gaten meegenomen worden.
Piet bedankt en tot de volgende keer!!!







Leo

Ziet er goed uit co en weer top werk van piet :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330


glassie

Waar is je 3e remlicht? Ik wil ook van het standaard 3e remlicht af omdat ik het niet mooi vind en omdat ik ga proberen om de ramen te tinten. Liefst wil ik een nismo spoiler maar ja waar vind je die.

Ofwel ga ik zelf een 3e remlicht in de standaard spoiler monteren.

Ziet er goed uit! Ik had vroeger ook een Spy set in mijn vorige micra.
Glassie

Roadrunner

De facelift 2 heeft een hoog geplaatst 3e remlicht. De hoedenplank is dus ook anders aangezien die dan geen uitsparing heeft.

Verder weer lekkere updates, Co!

Om dan toch wat te zeiken te hebben, ik kijk wel een beetje raar tegen de ruitenwisser aan nu die spoiler erop zit.
Desnoods een liggende wisser erop? (A)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Conodihno

#387
Thanks, en die ruitenwisser moet wel zo ivm de uitsparing in de spoiler. Een platte wisser staat helemaal niet erg netjes.

Derde remlicht is gewoon weg ivm (al door Marc benoemde) soundboard zonder uitsparing. 

K11-1.4

Mijn 2e facelift heeft wel een hoedenplank met uitsparing....toch niet origineel gok ik

Riesh

Juist met deze spoiler zou je de ruitenwisser moeten verwijderen
Micra Addict