Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

Hallo allemaal!

Voor sommige geen big surprise maar vanaf volgende week zondag zal ik in het bezit komen van onderstaande Micra.




Hij is niet meer zoals Riesh hem had en ik weet zelf niet eens wat er nu wel en niet op zit maar dat merk in volgende week wel. Led achterlichten gaan in ieder geval niet mee.
Wel blijft de dhz sportdemper en de ultralites erop zitten en heeft Zilla na aankoop nog een nieuwe homokineet en 4 nieuwe dempers gekregen. Thanks! :)

Tevens neem ik de extra motorkap en trekhaak over. Motorkap wil ik Riesh zijn  plan mee doorzetten en er booskijkers op/aan laten lassen en dan voorzien van wrap of laten spuiten.
Zelf heb ik nog smoke zijknippers, mn spatlappen  en nog wat klein grut van m'n blauwe die ik over kan zetten.

Al met al een bijzondere ervaring om in een impuls een auto te kopen via de whatsapp.
Volledige spec en plannen lijst komt dus nog.

Tot zover.

Co.

Bunny

Impuls aankopen zijn altijd goed ;D Gefeliciteerd!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Jeroen330

Goed bezig!

Dus je hebt er straks twee!

chiba_kun

Wow Marco! Didn't see this coming.

Maar leuk zeg! Gefeliciteerd. Vanwaar je keuze voor deze Micra? En was je eigen Micra niet meer naar je zin?

Conodihno

Ehhh lang verhaal, het was de bedoeling om m'n vrouw in de blauwe te laten rijden en ik dan de groene. De Xantia zou verkocht worden. Echter verkoop een wat grotere slurpende auto momenteel niet zo heel goed en wilde ze die liever ook houden. Ze zit best veel op de weg, genoeg ruimte voor kinderen,honden etc. Begrijpelijk maar dan moest er een andere weg. Zelf wilde ik geen open dakje meer omdat vroeg of laat dat toch problemen gaat geven en de Zilla had weer wat dingetjes die al gedaan waren en daar ga ik dan ook mee verder nu.
Oh en Marco, als je vrouw nog een mooi draakje kan maken in het groen dan heel graag! :) 

Psydan

Citaat van: Jeroen330 op 16 oktober 2014, 10:47:07
Dus je hebt er straks twee!

De blauwe is verkocht Jeroen  :(

Gefeliciteerd Marco! Ik vind het wel een verstandige keuze! Lekker een luxere Micra  :D :P
Nee zonder grappen, je hebt mooie plannen, fijn dat Riesh zn project niet zomaar de goot in gaat.
Do not underestimate what you will never understand.

Conodihno

Klopt, eindelijk zijkanten met vakjes! Daar ging het om :) Die motorkap ga ik zeker doen. Ff adresje zoeken nog die dat voor me kan lassen. Twijfel alleen nog over Wrap of spuiten. Suggesties zijn welkom hoor.

Psydan

Ik zou toch voor spuiten gaan dan ziet het er veel strakker uit als één geheel.
Do not underestimate what you will never understand.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Leuk Cono nette micra heb je gekocht, en van een oud mannetje geweest dus dat zit wel goed.  O0

thieme

Citaat van: Joery-Joery op 16 oktober 2014, 15:29:29
Leuk Cono nette micra heb je gekocht, en van een oud mannetje geweest dus dat zit wel goed.  O0
lol

Mooie aankoop veel plezier ermee

Riesh

Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben Marco.
Micra Addict

PW-performance

Top. Wist het al een tijdje maar ben blij voor je. Mooie auto  O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Ja dank je wel allemaal. Ik hoop ook dat ik er veel plezier van ga hebben. Het is wel even raar om dan weer geen auto te hebben.