Beenius zijn 350Z

Gestart door Beenius, 05 juni 2014, 19:19:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beenius

Het heeft even geduurd! Maar ik zal hier eens wat foto's plakken van mijn hobby. Naast mijn witte micra rijd ik dus ook mijn 350z regelmatig als hobby. Aanvullend zal ik nog wel mijn plannen en ideeën op dit forum plaatsen.

Beenius

#1
.

Milo

Geweldig dit! Ik blijf het zeker volgen, mooi man O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Jaja dat werd een keer tijd!
Gave bak hoor kan ik alleen maar van dromen :)

Conodihno


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Zorg dat je hooddampers altijd een beetje vettig zijn, vooral bij de kogelgewrichtjes.
die dingen roesten als de neten namelijk.
Micra Addict

Beenius

Yes Riesh, Thanks voor de heads up.

Volgens mij is dit wel degelijke kwaliteit. Het kost in ieder geval geld zat voor 2 dempers. :o

Maar we houden het in de gaten! :) De gewrichtjes moeten sowieso ingevet worden dacht ik. Word in ieder geval raadzaam geacht.

Ik zal hier iig de updates posten etc. Veel gezelliger dan alle andere forums, als ik eerlijk moet zijn  8)

Psydan

Eindelijk dan zijn eigen topic :)

Pracht auto! Keep the updates coming  ::)
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Citaat van: Beenius op 05 juni 2014, 23:14:32

Ik zal hier iig de updates posten etc. Veel gezelliger dan alle andere forums, als ik eerlijk moet zijn  8)


Ik vind dit forum ook het gezelligst :)
Micra Addict

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Beenius

#11
Zow! Het zit er eindelijk in :D Het heeft even geduurd, maar goed. Het resultaat mag er zijn. En mijn Bose systeem klinkt er al aanzienlijk beter door!

MartinAir

Ziet er netjes uit! Valt ook mooi weg, zou het Pioneer er niet staan zou je bijna denken dat het standaard is.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Conodihno


Riesh

ziet er idd netjes uit.

Micra Addict