Nissan Micra K11

Gestart door Niels-Micra, 22 april 2014, 11:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels-Micra

Halloooo allemaal!!!!

Ik ben Niels Stal, 21 jaar en woon in Heemskerk, Noord-Holland.

Ik heb sinds augustus 2012 mijn Micra. Hij was echt zo standaard als je hem normaal krijgt. Ik heb in de tijd van toen tot nu in 2 auto teams gezeten. In die tijd heb ik veel meegemaakt en rustig aan dingetjes aangepast aan mijn auto.
Ik ben zelf gek van audio en heb eerst daar aan gewerkt. Nu doe ik lekker rustig aan met alles. Ik heb zelf ook een ongeluk gehad vorig jaar waardoor mijn bumper is beschadigd en een nieuwe zijscherm nodig had. Ik heb de zijscherm alleen in het rood kunnen vinden heb dus beetje creatief de Rising Sun er van gemaakt.

Ik zeg altijd: Iedereen zijn eigen style en iedereen zijn eigen smaak!!

Dit is mijn micra en dit is mijn trots ;)

Hier heb ik wat foto's van mijn auto:













Als er nieuwe foto's komen, komen zeker erbij op het forum.

Bunny

welkom terug :P die witte velgen staan echt goed onder je auto!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Marnik

Welkom hier! Leuke Micra die green LED bij je sub vindt ik wel sexy ^^

Psydan

Welkom terug! Weg bij Team Epic, weg bij Fast & Loud en nu bij Dreamerz? Of is die lupo een maatje van je?
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Welkom back Nelis.

Ik vind die vlag wel wat hebben
Micra Addict

Milo

Welkom trug :)
Vanwaar een nieuw account en niet gwn het oude? (nieuwsgierig).
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Niels-Micra

Citaat van: Psydan op 22 april 2014, 12:02:33
Welkom terug! Weg bij Team Epic, weg bij Fast & Loud en nu bij Dreamerz? Of is die lupo een maatje van je?

Ik zit in geen een team haha, het is een maatje van me waarmee ik een fotoshoot heb gedaan

Niels-Micra

Citaat van: Milo op 22 april 2014, 12:44:53
Welkom trug :)
Vanwaar een nieuw account en niet gwn het oude? (nieuwsgierig).

Ik ben weg bij Fast & Loud vanwege geroddel in negatieve zin over mij. Dus heb de keuze gemaakt om daar weg te gaan. Heb daarom nu een account aangemaakt zonder een team naam of dergelijke

Leo

welkom back niels :)

ik zie dat je nu je deurstrips hebt verwijderd heb je jouw micra ook al verlaagd ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Niels-Micra

Citaat van: xleonl op 22 april 2014, 13:26:23
welkom back niels :)

ik zie dat je nu je deurstrips hebt verwijderd heb je jouw micra ook al verlaagd ???

De strips zijn weg. Zit er veel strakker uit maar verlagen gaat pas bij de volgende auto, dit is mijn hummertje zoals ik tegen de rest zeg :D Heb al een nieuw ideetje voor de toekomst / volgende Micra  (A)

Leo

Citaat van: Niels-Micra op 22 april 2014, 13:30:39
De strips zijn weg. Zit er veel strakker uit maar verlagen gaat pas bij de volgende auto, dit is mijn hummertje zoals ik tegen de rest zeg :D Heb al een nieuw ideetje voor de toekomst / volgende Micra  (A)

wat is er dan mis met deze micra ?
een verlagingsset kun je overigens ook weer onder je volgende micra zetten ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Niels-Micra

Citaat van: xleonl op 22 april 2014, 13:55:06
Citaat van: Niels-Micra op 22 april 2014, 13:30:39
De strips zijn weg. Zit er veel strakker uit maar verlagen gaat pas bij de volgende auto, dit is mijn hummertje zoals ik tegen de rest zeg :D Heb al een nieuw ideetje voor de toekomst / volgende Micra  (A)

wat is er dan mis met deze micra ?
een verlagingsset kun je overigens ook weer onder je volgende micra zetten ;)

Ik zit te kijken voor een micra cabrio  ;D Ik heb altijd al een cabrio gewild dus dat staat voor de toekomst gepland. En misschien met de tijd als ik voor een leuke prijs een set kan vinden ;)

Milo

Aha oke, die "taxi" Lupo was ook aanwezig bij BotS laatst.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Niels-Micra op 22 april 2014, 14:00:45
Ik zit te kijken voor een micra cabrio  ;D Ik heb altijd al een cabrio gewild dus dat staat voor de toekomst gepland. En misschien met de tijd als ik voor een leuke prijs een set kan vinden ;)

aha die zul je uit de UK moeten halen, gewoon ebay.co.uk in de gaten houden daar staan ze vaak voor een mooie prijs.
een verlagings set (dus veren en dempers) kost ongeveer €200 :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

VerlindenSLX

Hoi Niels, toffe Micra heb je en wederom welkom.
Ik vind dat spatbord rete gaaf en die groene ledjes in de koplamp ook!
Leuk bakkie!
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.