BOTS7 13 april 2014 Landgoed Beukenrode te Doorn

Gestart door Bunny, 24 februari 2014, 13:29:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

#120
Whaha ik heb er zo'n zin in dat ik al voor de wekker ging wakker werd dat gebeurd me haast nooit ^^ Nu wel maar ff een blik monster achterover gooien.

Edit: Neem voor de zekerheid ook laptop en timing gun mee. Weet niet of er nog mensen zijn die hun ontsteking af willen stellen. (Ik heb helaas alleen obd1 kabel dat wel)

Conodihno

Soooo, feestje gehad gisteravond... Gaat een lange dag worden :) Nu haasten anders ga ik het niet redden... Koffie, need koffie!

Kwarkieboy


Citaat van: Conodihno op 13 april 2014, 08:06:34
Soooo, feestje gehad gisteravond... Gaat een lange dag worden :) Nu haasten anders ga ik het niet redden... Koffie, need koffie!

Same here !!
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

Micra Addict

Joery-Joery


Riesh

Citaat van: Joery-Joery op 13 april 2014, 08:24:00
In een Queen mok wat wil je nog meer  :cheer:

let even op de details, het lepeltje is van mijn geboorte :)
Micra Addict

jorg


Conodihno


Psydan

Heel veel plezier allemaal! En lekker veel foto's maken!
Do not underestimate what you will never understand.

Luuukske

Veel plezier allemaal, echt balen dat ik er niet bij kan zijn!




thieme

Als iemand dit leest ik kwam op de snelweg zonder koelvloeistof te zitten sta nu ergens bij ede ofzo met allemaal onbemande tankstations....
Moet ff kijken waar ik koelvloeistof kan halen maar ben dus later. Hoe laat tijden jullie aan van de meetplek?

Luuukske


Citaat van: thieme op 13 april 2014, 10:08:07
Als iemand dit leest ik kwam op de snelweg zonder koelvloeistof te zitten sta nu ergens bij ede ofzo met allemaal onbemande tankstations....
Moet ff kijken waar ik koelvloeistof kan halen maar ben dus later. Hoe laat tijden jullie aan van de meetplek?

Ik denk dat je zoiezo niet veel geluk gaat hebben.. Op zondag.. Of je moet ff een garage kennen vinden.




Jeroen330

Citaat van: thieme op 13 april 2014, 10:08:07
Als iemand dit leest ik kwam op de snelweg zonder koelvloeistof te zitten sta nu ergens bij ede ofzo met allemaal onbemande tankstations....
Moet ff kijken waar ik koelvloeistof kan halen maar ben dus later. Hoe laat tijden jullie aan van de meetplek?

hoe kom je nou zonder koelvloeistof te staan?

thieme

Heb koelvloeistof gevonden en geen idee hoe auto ging in noodloop lette niet echt op de meter

thieme

Het was gezellig vandaag. Niet echt heel veel interessante auto's van wat ik gezien heb. Meerendeels franse meuk.
Ik zal in me eigen topic nog even wat uitwijden over me koelvloeistof probleem, want het is voor zowel mijn broertje als mij een headfuck.