Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen330

Vanmorgen begon met een Appje van Riesh...
Een linkje van Marktplaats met de tekst "Ik heb deze Micra gekocht!"

Dus ik kijk en zie een advertentie van een zwarte Micra OGER uit 1997...
Shit.. Ik zoek al een tijdje naar een 1997 Micra met potentie, liefst zwart met zoveel mogelijk opties.. Dat is deze OGER...

Even met Riesh overlegd en hij kwam ermee dat deze auto het beste in mijn straatje past, dus we hebben de eigenaar gebeld en ik ben vanmiddag de auto op gaan halen!

Waar hebben we mee te maken:

Nissan Micra 1.3 N-CVT OGER edition

- bouwjaar 24-12-1997
- 155.000 km
- APK tot 9 januari 2014, dus net verlopen

Opties:
- Airco
- Elektrische ramen
- Verlaagd
- Sporvelgen
- Lederen bekleding by OGER
- Stuurbekrachtiging
- Schijfremmen voor en achter!
- ABS

Minpunt: De automaatbak wil niet meer.. de auto zit vast is neutraal, is door een man met gemak voor en achteruit te duwen maar de pook verzetten doet niks.. Hij staat dus in z'n vrij.. Dus voor mij makkelijk, overschrijven, verzekeren en slepen maar.. Automaat of niet! Als het kapot gaat scheelt het mij niet, het is nu ook kapot  :P

Roest?: De auto is in het verleden aan beide dorpels achter gelast.. Dit is APK waardig maar niet zo netjes gelast als ik het zou willen. Het front is ook nog APK waardig maar mag preventief wel vervangen worden..

Pluspunt: Het interieur is in uitmuntende staat! Geen schades aan stoelen of bank

Doel?: Ik ga eerst eens probleem stellen wat er nu niet ok is.. wellicht ombouwen naar handbak want dat heb ik nog wel liggen.. Daarna APK regelen en achterstallig onderhoud weer brengen naar hoe ik het wil hebben! Daarna zien we verder...


En natuurlijk foto's!


Audi sleepwagen en een vriendin die mij uiterst voorzichtig naar huis rijdt


Op de snelweg had ze er zin in...



Thuis aangekomen:



Direct twee emmers sop gepakt en de shit van de body afgehaald.. wielen nog even niet gewassen...










Uiterlijk: De OGER heeft een klein stukje lakschade door een winkelwagentje ofzo.. verder de gebruikelijke gebruikssporen betreft krasjes en deukjes.. Een goede polijstbeurt binnenkort zal de auto weer een hoop bling geven! daarna een keer wat kleine deukjes op panelen laten behandelen..


Mijn dank aan Riesh voor het tweede 1-2 tje Hellevoetsluis - Zwolle!

Marco330


Milo

Gaaf, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Graag gedaan Jeroen en veel plezier ermee. Voor dat geld is het absoluut geen miskoop wow.
Micra Addict

Jeroen330

Citaat van: Riesh op 13 januari 2014, 18:38:40
Graag gedaan Jeroen en veel plezier ermee. Voor dat geld is het absoluut geen miskoop wow.

+1

Thanks dude

Joery-Joery

Velgen staan toch wel erg leuk hoor Jeroen  :P

Jeroen330

Velgen krijgt Riesh cadeau...

Ik bedenk wel weer wat!

Leo

haha geweldig ;D

veel plezier dr mee dan maar O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Gefeliciteerd met de aankoop, na de wasbeurt ziet de wagen er zeker erg netjes uit! Mis alleen nog een foto can het interieur?

Succes! O0
Love the potiential

chiba_kun

Ik vind hem gaaf Jeroen! Leuk dat Riesh je geattendeerd heeft, Ogers zijn er immers niet veel en nieuw waren ze behoorlijk duur. :-)

Oh, en nu weet ik ook gelijk hoe mijn velgen zullen staan die ik gisteren heb gekocht. :D 

thieme

Echt gaaf deze uitvoering, schept hoge verwachting.
Veel plezier ermee

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Zaak Gaap

Ziet er netjes uit kerel! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe dit project gaat verlopen  :)

Psydan

Heel vet zo'n Oger! Top van Riesh ook!
Do not underestimate what you will never understand.

MaStErTuNeR Q

cool ding !
Ik was helaas te laat zag het vanmiddag maar zat in mijn 12 uurse shift dus had geen tijd .
Toen thuis gekomen zat ik het nummer te bellen en klikte ik dit topic aan , heb toen maar weer opgehangen  :D

Jeroen gefeliciteerd !
interieur zag er ook zeer dik uit !