Mighty Mouse ...

Gestart door Riesh, 16 november 2013, 18:38:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Komen jouw kant wel een keer op kerel!

Cadeautje voor de heads up!

TeSprouT

Gave velgen, zullen zeker erg goed staan!
Love the potiential

Riesh

Vorige week een dubbele chromen claxon gemonteerd, moet wel een beetje mannelijk klinken als ik dat ding gebruik:


Dit weekend een setje flexwiper NS7 ruitenwissers gemonteerd, de oude waren niet meer zo goed en dit staat een stuk netter.
ook even chromecoated oranje bolletjes in de spatboardknippers gemonteerd, witte bolletjes is namelijk niet helemaal legaal.

Ook knoop doorgehakt voor wat betreft de verlaging, ik was namelijk nog aan het twijfelen tussen een gt cupline sportkit en een bc racing schroefset. uiteindelijk besloten dat voor mij momenteel de meerprijs niet de meerwaarde brengt en de gt cupline besteld.
Ik verwacht dat de set halverwege de week binnen is, samen met een setje K-sport veerschotels (dat dan weer wel).

foto's volgen zodra ik met de veren verder ga
Micra Addict

MaStErTuNeR Q

nice riesh !!! gaat wat worden met die die micra met een zeer mooie kleur .

Milo

Citaat van: Riesh op 02 februari 2014, 22:45:24
Vorige week een dubbele chromen claxon gemonteerd, moet wel een beetje mannelijk klinken als ik dat ding gebruik:


Dit weekend een setje flexwiper NS7 ruitenwissers gemonteerd, de oude waren niet meer zo goed en dit staat een stuk netter.
ook even chromecoated oranje bolletjes in de spatboardknippers gemonteerd, witte bolletjes is namelijk niet helemaal legaal.

Ook knoop doorgehakt voor wat betreft de verlaging, ik was namelijk nog aan het twijfelen tussen een gt cupline sportkit en een bc racing schroefset. uiteindelijk besloten dat voor mij momenteel de meerprijs niet de meerwaarde brengt en de gt cupline besteld.
Ik verwacht dat de set halverwege de week binnen is, samen met een setje K-sport veerschotels (dat dan weer wel).

foto's volgen zodra ik met de veren verder ga

Hahaha, moet er tog iedere keer wel weer om lachen hoor.
Je bent en blijft een wispelturige wiebelkont :P xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

haha je hebt ook wel gelijk hoor. Vaak roep ik iets terwijl ik er eigenlijk voor mezelf nog niet uit ben. Of er gebeurt iets waardoor ik weer van gedachten verander.

anyway, het prijsverschil van 700 euro is het me uiteindelijk niet waard. Ik ben ook nog bezig om na te gaan of ik er LPG G3 in laat bouwen (gezien de km zou dat wel slim zijn) en ik wil toch ook een mooi setje wielen.

Buiten al mijn wensen is het toch ook de auto waar mijn vrouw de hele week in rijdt, dat houdt dus in dat ik soms een compromis moet sluiten.
Voor de mensen die het niet weten: mijn vrouw is geopereerd aan een hernia en heeft een knieprothese. Ook haar andere knie vertoont slijtage. Dit houdt in dat hoe graag ik ook een stugge, lage schroefset wil monteren: it aint gonna happen.  Ik moest iets zoeken dat niet te stug is en niet te laag.....
Micra Addict

lurtz


Riesh

Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

#69
Dankzij http://www.dedeukentovenaar.nl/ ook weer verlost van een paar gemene deukjes en pitjes. Tijd om de rest cosmetisch aan te gaan pakken.
Het dak is erg slecht gespoten af fabriek en op de naden langs de gootjes zitten wat rafels.
Nu kan ik dit laten spuiten, maar ik kan het dak natuurlijk ook wrappen.

Daarom heb ik een heleboel proefstukjes carwrap folie besteld bij www.Flevowrap.nl om te bekijken wat ik met het dak wil gaan doen:

Kameleon 3D carbon folie,
Blauw 3D carbon folie,
Diamant zwart folie,
Diamant blauw folie,
Burberry folie,
Kameleon folie,
Kameleon folie 2,
Race vlag folie,
Fluweel zwart folie,
Blauw chroom folie

Is het niks kan ik altijd nog het dak gaan spuiten.

Met mijn maatje JayJay (Joery)  een afspraak gemaakt om de rest van de lak binnenkort een uitgebreide onderhoudsbeurt te geven. Wat daarna aan krasjes overblijft wil ik laten retoucheren , daarna komt er een X-kote behandeling overheen.
Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

chiba_kun

Ben niet zo'n wrapfan, maar ben wel benieuwd naar blauw chroom... :)

Psydan

Dat kameleon 3D carbon vind ik werd erg gaaf
Do not underestimate what you will never understand.

Kwarkieboy

Je hebt mij op een idee gebracht :-)
Kameleon gold purple Carbon.
Lijkt nogal op de Aztek kleur :p
Om daarmee een paar interieur delen mee in te pakken :-)

Ben benieuwd welke folie het word voor het dak. Blauw chroom zal wel vet zijn denk ik
K11 '95
K11 Aztek '00