Zaak's Micra

Gestart door Zaak Gaap, 06 augustus 2013, 18:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Zaak Gaap

Lijkt mij ook heel gezellig heren! Alleen door mijn afstudeerdrukte en mijn meisie die onregelmatig werkt ben ik weekend al bezet... De enige keer dat ik haar kan zien in 14 dagen... En natuurlijk heeft ze het hele weekend al weer volgepland  :D

Ben wel in de buurt, Ermelo. Dus wie weet zie ik kans om een kijkje te komen nemen! Maar denk dat dit keer m niet gaat worden  :-[ Volgende keer hoop ik zeker van de partij te zijn!

@Rob, je kan het komen ophalen in Utrecht als je dat ziet zitten?!

Rob3600

Is goed Kees, ik pb je morgen ff.
Ga nu naar bed, voel me zo beroerd.....
Groeten Rob & Zn

Rob

Citaat van: Riesh op 06 augustus 2013, 20:07:10

- Nieuwe uitlaat/einddemper
nieuw of sport ? , op marktplaats staat nog een middenpijp met einddemper iig

bij showoff imports gratis bij je bestelling een jap pot!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

je bedoelt een fart can....
nee dank je, dat zat op de k10 kikker toen ik m kocht wat een (censuur) herrie
Micra Addict

Rob3600

Citaat van: Zaak Gaap op 07 augustus 2013, 17:04:48
Lijkt mij ook heel gezellig heren! Alleen door mijn afstudeerdrukte en mijn meisie die onregelmatig werkt ben ik weekend al bezet... De enige keer dat ik haar kan zien in 14 dagen... En natuurlijk heeft ze het hele weekend al weer volgepland  :D

Ben wel in de buurt, Ermelo. Dus wie weet zie ik kans om een kijkje te komen nemen! Maar denk dat dit keer m niet gaat worden  :-[ Volgende keer hoop ik zeker van de partij te zijn!


Hij was er  :cheer: :cheer:




Kees bedankt, het was supergezellig tussen de slagbomen  ;D. Tot de volgende keer  O0
Groeten Rob & Zn

Zaak Gaap

Paar dagen geleden met de verfbrander aan de slag gegaan om mijn bumpers weer mooi zwart te krijgen! Werd gek van het spul dat ik er om de maand op moest smeren.. Erg tevreden met het resultaat!!







:wave:

Rob3600

Wat heb je nou precies gedaan Kees?
Alleen verhit??
Groeten Rob & Zn

Zaak Gaap

Ha Rob, met een verfbrander/fohn voorzichtig over de bumpers gegaan. Dichtbij houden maar blijven bewegen. Het smelt het bovenste laagje eraf waardoor de het plastic weer donkerder wordt, daarnaast komt de structuur ook weer naar boven! Kijk maar is op youtube, genoeg filmpjes. Met een beetje voorzichtigheid en beleid is een top resultaat te behalen! Zo donker als met een "bumper black" ga je het niet krijgen maar het resultaat is wel blijvend!

Rob3600

Oké, dank je voor je uitleg.
We gaan eens kijken  O0.
Groeten Rob & Zn

Provo

hey gaap leuk weetje, ik vroeg me altijd al af hoe andere die zo zwart en nieuw kregen!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Rob

zou dit ook werken bij een beschadiging van een bumper (iemand die er tegen aan heeft gezeten bijvoorbeeld??

heb een witte streep op de bumper van me werk bus namelijk (iemand zachtjes tegen op gereden zo een mooie uitrek plek)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Provo

wel rob dat gaat er meestal af door heel lang te blijven poetsen, het lijkt dat het er niet af oof bijna niet af gaat, maar het verdwijnt geleidelijk hoor ;)
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Zaak Gaap

@ Rob, bij mij zaten er ook een aantal uitgerekte stukjes in... Het kleurverschil is helemaal weggetrokken met de brander alleen je blijft het wel een beetje zien waar de buts heeft gezeten.. Maar sowieso een verbetering!

Zaak Gaap

#29
Vandaag voor een belachelijk zacht prijsje een mooi setje originele 13" nissan velgjes opgehaald. Banden zijn zelfs nog in prima staat! Zit nauwelijks schade aan, even schoonmaken en dan kunnen ze zo onder mijn rooie beesie!



Betere foto's volgen!