Marco330's Snowball

Gestart door Marco330, 11 juli 2013, 23:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marco330

Omdat er een hoop gaat en moet gebeuren aan de Micra, open ik maar een 'project topic' te openen.

Zoals jullie misschien wel weten ben ik in het bezit van een/dé witte Micra k11 Super S. Foto's hiervan zijn te vinden in mijn voorstel topic: http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,15420.0.html.

Om maar direct gebruik te maken was Jeroen zijn kennis, heb ik (onder zijn toeziend oog) de micra afgesteld. Gelijk het idee om de LMM te vervangen. Luchtfilter eraf. En wat schetst onze verbazing: daar zit een gloednieuwe LMM!  ^-^ Ik nog blijer.

Deze kon echter wel wat afstelling gebruiken. Was niet gedaan. Auto deed 1000rpm stationair, in timing mode (ECU uitgeschakeld) viel deze uit... Terug gezet naar 850 RPM in timing mode. Ontsteking stond op -10 graden voorontsteking, direct naar -17 graden voorontsteking. Wagen is heel rap! Zelfs met z'n tweeën!

Vandaag ben ik verder gegaan waar m'n lieftallige schoonzus gebleven was. Die stickers MOETEN eraf.





Nu alleen de lijmresten nog weghalen, morgen weer een dag!

Vanavond voor de tweede keer richting Leiderdorp. Alweer naar Lurtz (Kevin) voor wat leuke goodies! Het overzetten is even pielen, maar het resultaat mag er zeker zijn:

Voor:




Na:




Bedankt voor het helpen en de onderdelen Kevin!!  O0

Genoeg voor vandaag weer! Morgen de deurpanelen terug, lijmresten verwijderen, wassen, en andere velgjes met banden zoeken.

Leo

aha chromen deurgrepen die heb ik momenteel ook :)

ze zijn niet zo sterk als de zwarte dus waarschijnlijk zet ik die van mij om naar zwart.
mocht er dan een kapot gaan heb ik een reserve voor je liggen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Yeah, projectpage is open...! Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat volgen. ;)

thieme

Nice ziet er al stuk beter uit. Stomme lelijke stickers ook

Jeroen330

Als meneer al zijn vrije uren in de auto stopt dan hebben we binnen een maand een project klaar hahahaha

Goed bezig broeder!

Marco330

Citaat van: xleonl op 12 juli 2013, 00:29:17
aha chromen deurgrepen die heb ik momenteel ook :)

ze zijn niet zo sterk als de zwarte dus waarschijnlijk zet ik die van mij om naar zwart.
mocht er dan een kapot gaan heb ik een reserve voor je liggen :)

Nice! We houden contact!

Citaat van: Jeroen330 op 12 juli 2013, 08:29:55
Als meneer al zijn vrije uren in de auto stopt dan hebben we binnen een maand een project klaar hahahaha

Goed bezig broeder!

Hahaha, ja..!

Psydan

Veel beter zonder de stickers!

Voor wat voor velgen ga je op zoek?
Do not underestimate what you will never understand.

Marco330

Citaat van: Psydan op 12 juli 2013, 12:26:04
Veel beter zonder de stickers!

Voor wat voor velgen ga je op zoek?

Zeker veel beter!

Voor nu ben ik op zoek naar zo simpel mogelijk. Zitten nu winterbanden onder en ik wil geen geld uitgeven aan iets wat het uiteindelijk niet gaat worden...

Riesh

** kijkt in tuin **

Ik heb nog wel wat stalen  Micra velgen liggen, maar daar zitten allemaal verschillende merken schoeisel omheen. Komen van diverse k10 af. Mag je gratis ophalen als je er wat mee denkt te kunnen.
Micra Addict

Rob

leuke wagen! welkom trouwens
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Marco330

Citaat van: Riesh op 12 juli 2013, 19:35:12
** kijkt in tuin **

Ik heb nog wel wat stalen  Micra velgen liggen, maar daar zitten allemaal verschillende merken schoeisel omheen. Komen van diverse k10 af. Mag je gratis ophalen als je er wat mee denkt te kunnen.

Hey. Bedankt voor je aanbod! Maar ik zoek toch iets met 4 dezelfde bandjes...  ;D

Citaat van: Rob op 12 juli 2013, 20:26:28
leuke wagen! welkom trouwens

Dank je!

Vandaag niet zo productief geweest:

Deurpanelen terug geplaatst,
Motorruimte wat gepoetst,
En van dit:



Naar:



Dit laatste met dank aan KenSuperS!

Alleen nog even een radio erin en de juiste connector aan m'n kabelboom solderen... Heeft een vorige eigenaar afgeknipt...

Kwarkieboy

kijk aan goed bezig !!
staat een stuk beter die hoedenplank  O0
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

zeker weten.

iso connectors heb ik nog wel liggen :p
Micra Addict

Dinky

Das mooi kl!@# dat ze dat hebben afgeknipt.....
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Milo

Ziet er veeeeel beter uit, netjes hoor!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)