Powertestdag 26 mei

Gestart door Bunny, 29 april 2013, 18:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Ik vind het voor de rest ook niet zo belangrijk of ie nou 110pk, 120pk of 130pk is. Hij rijdt gewoon super en heeft in ieder geval veel meer power dan de gele K11 1.3 die ik heb gehad. Maar over die standaard K11 was ik ook zeer te spreken en veel plezier aan gehad :)

MaStErTuNeR Q

Citaat van: 2yllw4u op 05 mei 2013, 22:13:46
Ik vind het voor de rest ook niet zo belangrijk of ie nou 110pk, 120pk of 130pk is. Hij rijdt gewoon super en heeft in ieder geval veel meer power dan de gele K11 1.3 die ik heb gehad. Maar over die standaard K11 was ik ook zeer te spreken en veel plezier aan gehad :)

Amen !

2yellow4u

Ja, zal zo ff een weesgegroetje bidden om de dag goed af te sluiten ;)

Riesh

Ik snap jou echt niet.
Je laat geen mogelijkheid onbenut om te beweren dat er meer pk onder de kap zit, maar je krabbelt terug zich zodra er een mooie gelegenheid voordoet om het te testen.
Wees een vent en zet dat ding op de bank.

overigens is de auto wel in goede handen: de vorige eigenaar was ook een praatjesmaker
Micra Addict

Leo

ben het met Riesh eens ::)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

2yellow4u

Ik relativeer juist door te zeggen dat het mij voor de rest niet kan schelen hoeveel pk ie is. De standaard Micra van 75pk had ik ook veel plezier van en dat is het belangrijkste voor mij. Ik vertel alleen de info die ik heb en dan ben ik geen praatjesmaker. Maar bedankt voor het compliment.




Riesh

#51
relativeren doe je op voorhand, wat je nu doet is op je gemaakte uitspraken terugkomen.
Je bent de fout ingegaan door eerst heel groots te verkondigen dat je 130 pk hebt (staat notabene in je avatar). Nu wil iedereen het bewijs zien.
Micra Addict

Riesh

weet je wat: zet hem op de bank. Als je meer dan 100 pk haalt betaal ik de kosten
Micra Addict

2yellow4u

Citaat van: Riesh op 05 mei 2013, 23:00:48
weet je wat: zet hem op de bank. Als je meer dan 100 pk haalt betaal ik de kosten
Dat vind ik sympathiek van je. Weet je, eerlijk gezegd zijn er wat haakjes en oogjes aan het op de bank zetten. If you know what I mean ;)

2yellow4u

Citaat van: Riesh op 05 mei 2013, 22:55:18
relativeren doe je op voorhand, wat je nu doet is op je gemaakte uitspraken terugkomen.
Je bent de fout ingegaan door eerst heel groots te verkondigen dat je 130 pk hebt (staat notabene in je avatar). Nu wil iedereen het bewijs zien.
Dan ben ik dus geen praatjesmaker want ik zeg eerlijk dat het misschien lager kan uitpakken dan die 130pk. Een praatjesmaker had dit nooit gezegd.

Bunny

Zullen we het nu weer dan maar hierbij laten? Wel jammer dat je niet wil testen hoeveel power je Micra nu heeft, er staat wel heel schreeuwerig 130 PK onder je avatar. Als ik zo'n auto had wilde ik zeker weten hoeveel vermogen mijn auto nou precies heeft  8)

Dynorun
1. Bunny
2. Riesh
3. Milo
4. Lurtz
5. xleonl
6. Roadrunner
7. Kwarkieboy
8.
9.
10.

gezelligheid
1. 2yllw4u
2. MaStErTuNeR Q
3. Joery-Joery
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

MaStErTuNeR Q

yeahh official member dussssss updaten !!! xD

Dynorun
1. Bunny
2. Riesh
3. Milo
4. Lurtz
5. xleonl
6. Roadrunner
7. Kwarkieboy
8.MaStErTuNeR Q
9.
10.

gezelligheid
1. 2yllw4u
2. Joery-Joery
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Taxloss

ja ik had je nog even snel omgezet gisteren. haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 06 mei 2013, 10:15:00
yeahh official member dussssss updaten !!! xD

goedzo O0 zelfde voor Roadrunner trouwens ;)

nu kunnen jullie een Leden pagina aanmaken :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Kom op jongens nog 2 erbij !!!
en dan vol gas op de dyno !!!
K11 '95
K11 Aztek '00