Summer Gathering samen met de Mazda 323f club.

Gestart door Taxloss, 25 februari 2013, 16:56:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie vindt het leuk om naar een gezamenlijke meeting met de 323f club te komen?

Lijkt me leuk!!
16 (94.1%)
Lijkt me niet leuk.
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 17

Riesh

Als het dit weer is...pfffff dan neem ik echt mijn zwembroek mee
Micra Addict

Joery-Joery


2yellow4u

#77
Schijnbaar weet niemand of wil niemand weten hoe en aan wie de betaling voor de meet moet plaatsvinden. Dus gewoon aan Nicole overmaken? Gaat zo niet goed wat betreft info over de meets...

MaStErTuNeR Q

#78
Citaat van: yllw op 02 augustus 2013, 20:17:44
Schijnbaar weet niemand of wil niemand weten hoe en aan wie de betaling voor de meet moet plaatsvinden. Dus gewoon aan Nicole overmaken? Gaat zo niet goed wat betreft de meets...

maak je niet druk andres .
Als het niet door gegeven wordt dan betaal je gewoon niet , of je betaald op de meet zelf .


EDIT : Dit nog gevonden dus ik denk dat je het gewoon moet overmaken aan Nicole , ik mag dan aannemen dat zij het verder regeld met de 323f club .

- 5 euro vooraf betalen. Overmaken op rekening 2483488 ten name van N.Edel
Graag onder vermelding van je naam en forumnaam.
- Official members betalen vooraf 2,50. Dit kun je overmaken op bovengenoemd rekeningnummer. De andere 2,50 betaald de club. Ook graag onder vermelding van je naam en forumnaam.
- Iedereen betaald zelf 5 euro om door de poort naar binnen te gaan. Zorg ervoor dat je die dag zowel briefgeld als papiergeld bij je hebt zodat je dit kunt betalen.

De totale kosten voor niet leden zijn dus 10 euro
De totale kosten voor wel leden zijn 7.50

Je kunt eventueel nog deelnemen aan een Bbq dit kost 14 euro.
Dit wordt door de 323f club georganiseerd. Je mag hieraan deelnemen. Dit hoeft niet.

2yellow4u

Bedankt voor de info MT. Had ik zelf ook gelezen natuurlijk. Maar er was laatst wat discussie over hoe en wat mbt de betaling vandaar dat ik duidelijkheid wil. Ik rijd er idd sowieso heen en zie wel hoe het zich verder ontwikkelt ;)

MaStErTuNeR Q

Citaat van: yllw op 02 augustus 2013, 20:37:31
Bedankt voor de info MT. Had ik zelf ook gelezen natuurlijk. Maar er was laatst wat discussie over hoe en wat mbt de betaling vandaar dat ik duidelijkheid wil. Ik rijd er idd sowieso heen en zie wel hoe het zich verder ontwikkelt ;)

begin nu wel wat te twijfelen of ik nou wel of niet zou gaan
in principe gaat ik 11 augustus op vakantie naar frankrijk (met de auto )
om 2 uur snachts om precies te zijn .
Het is wel dik 10 uur rijden , maarja wat is er erg aan als ik op zaterdag/zondag nacht vertrek na de meeting ofzo .

Ik twijfel ......

2yellow4u

Ik zou het leuk vinden als je ook komt MT. Dat weet je ;)

Kevertje-SYS

Misschien werd er niet gereageerd omdat jij bij sommige mensen in de negeerlijst staat en daarom dus niet gezien wordt (Helaas nog wel in de reacties van anderen te zien)

Hoe dan ook, Ik regel wel met Chris (voorzitter 323f club) dat als je nog niet naar Nicole overgemaakt hebt je daar terplekke bij hem mag betalen.
Zowiezo wordt ook het geld wat naar Nicole overgemaakt word ook weer naar hem gestuurd dus komt goed dan.
Voor de bbq is de deadline allang verstreken. En het is jammer als je die gaat missen want die is zoals eerder gezegd erg goed.
Uiteraard is het mogelijk je eigen bbq mee te nemen, plek zat daar

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

2yellow4u

#83
Kap eens over die negeerlijst. Vind ik een zwak argument. Is bewuste groepsvorming en slecht voor de club. Ik weet 100% zeker dat jij mijn posts kunt lezen Kevertje! Ga maar iemand anders treiteren maar niet mij. Is al meer dan genoeg gebeurd, vind je niet...

Taxloss

Ik weet niet of de betaling zo werkt of dat er toch bij aankomst betaald moet worden. Zorg er maar voor dat jullie het geld.contant bij je hebben op de meetingdag zelf.
Dat is het beste. En als.je die dag niet zelf hoeft te betalen kun je echteraf over aken naar mij. Ik regel het wel met Chris komt goed!!!

Dus geld contant mee.naar de meet.

Werkt dat niet dan later overmaken
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Is goed. Ga er heen en zal zien hoe de situatie zich ontwikkelt daar aan de poort. Onduidelijk blijf ik het wel vinden.

Kevertje-SYS

Zowiezo moet iedereen er rekening mee houden dat er €5,- muntgeld in de automaat geworpen moet worden! !

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Kevertje-SYS

Mn karretje hangt al aan de lader (14,3V as we speak)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Het is heel duidelijk, gewoon het geld meenemen en te plekke betalen.
Werkt dit niet, dan betalen via de club.

Ik wens jullie alvast veel plezier met de meet, ik zal er helaas niet bij zijn. Ben er net weer van vakantie en wil rustig aan mijn week beginnen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob3600

Die van ons is gepoetst, afgetankt en de ruitewisser vloeistof bijgevuld  O0
We zijn er klaar voor  8) 8) 8).

Dank je wel Lara   :o ^-^ , succes met het begin van je week!!
Groeten Rob & Zn