NCN België meeting, zondag 31 maart te Mechelen

Gestart door Leo, 08 februari 2013, 20:23:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Ik was ook totaal niet serieus, aangezien ik al opmaakte dat jij en provo dat ook niet waren
Micra Addict

Leo

Citaat van: Riesh op 04 april 2013, 00:09:23
Ik was ook totaal niet serieus, aangezien ik al opmaakte dat jij en provo dat ook niet waren

ja dat was mij heel duidelijk hoor ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Citaat van: xleonl op 04 april 2013, 00:04:17
zucht, voor dat dit weer op niks uitloopt. het is een openbaar grapje tussen provo en mij :P

provo's K10 word een prachtige show micra en dat moet ie blijven, dus daar moet provo geen gekke dingen mee gaan doen :) alhoewel die 90 weg van de garage een erg leuke weg is >:D

voor Riesh hetzelfde bouw rustig je k10 en geniet er vooral van  :)

milo in belgie mag je 90 buiten de bebouwde kom, vind ik heel leuk aan onze zuider buren ::)

en meetings bij provo zijn altijd gezellig O0
in de garage met micra's komt dat club gevoel het beste tot zijn recht :D

en 2yllw4u aftertalk is nou eenmaal bedoeld voor dit soort info, gewoon om elkaar aan te moedigen door te gaan met elkaars micra projecten ;)

en ter afsluiting  ;D

>:D ;D >:D



You are going DOWN LEO :D
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

2yellow4u

Citaat van: Riesh op 04 april 2013, 00:09:23
Ik was ook totaal niet serieus, aangezien ik al opmaakte dat jij en provo dat ook niet waren
Dat weet ik ook wel jongens ;) Ik ken jullie toch... Wilde gewoon een paar speerpunten van onze club in herinnering brengen. That's all.

Milo

Je mag dan miss 90 buiten de bebouwde kom, maar op 9/10 wegen waar we reden stonden overal 70 borden
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Citaat van: Milo op 04 april 2013, 08:08:16
Je mag dan miss 90 buiten de bebouwde kom, maar op 9/10 wegen waar we reden stonden overal 70 borden
Klopt en ik vond het soms heel onduidelijk aangegeven dus bleef lekker 70 rijden.

Leo

Citaat van: 2yllw4u op 04 april 2013, 14:42:05
Klopt en ik vond het soms heel onduidelijk aangegeven dus bleef lekker 70 rijden.

dan kan kloppen want het vermelden van 90 is immers niet verplicht buiten de bebouwde kom
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Tja in belgië maken ze het graag EXTRA moeilijk...
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2