JAF 2013

Gestart door Taxloss, 16 januari 2013, 11:39:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Nee heb nog niks van ze gehoord
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Citaat van: Riesh op 06 mei 2013, 22:43:45
euh, ik ben bang dat dat waarschijnlijk wat lastig wordt. dus if you don't mind zet ik de damyo bij jou neer

Als je het niet aandurft om kevertje zo vroeg in de ochtend te zien kan je ook met mij mee rijden  ;)

Kwarkieboy

Hoelaat moeten we er zijn ?
Gaan we verzamelen bij de Mc Donalds Hoogeveen ?
K11 '95
K11 Aztek '00

Taxloss

Dat hoor je nog qua tijd. Ik heb zelf ook nog niks gehoord. Ik heb ze vandaag een mail gestuurd Normaal verzamelen we daar wel bij Hoogeveen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Citaat van: Joery-Joery op 07 mei 2013, 12:48:19
Citaat van: Riesh op 06 mei 2013, 22:43:45
euh, ik ben bang dat dat waarschijnlijk wat lastig wordt. dus if you don't mind zet ik de damyo bij jou neer

Als je het niet aandurft om kevertje zo vroeg in de ochtend te zien kan je ook met mij mee rijden  ;)

Dat aanbod sla ik niet af, kunnen we meteen even bijkletsen over cardetailing :P
Micra Addict

Joery-Joery

Haha dat is goed, zodra de tijden bekend zijn moeten we maar even afspreken hoe laat je dan bij mij bent  ;)

Kevertje-SYS

Citaat van: Riesh op 07 mei 2013, 20:15:05
Citaat van: Joery-Joery op 07 mei 2013, 12:48:19
Citaat van: Riesh op 06 mei 2013, 22:43:45
euh, ik ben bang dat dat waarschijnlijk wat lastig wordt. dus if you don't mind zet ik de damyo bij jou neer


Als je het niet aandurft om kevertje zo vroeg in de ochtend te zien kan je ook met mij mee rijden  ;)

Dat aanbod sla ik niet af, kunnen we meteen even bijkletsen over cardetailing :P

Gelukkig, De laatste keer dat Riesh met me meereed kostte me dat een motorblok (Komt door zijn extra gewicht zeg maar)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Hallo Allemaal,

Bij deze de plattergrond van JAF 2013.

Zoals je kunt zien staan de clubs zowel op de linker- als de rechterpaddock ingedeeld. De codes op de clubautoticket komen dus overeen met een plaats op de linkerpaddock (bijvoorbeeld L) of de rechterpaddock (bijv. R). Alle clubs ingedeeld op de plattegrond.

De kaartcontrole en kaartverkoop vindt plaats vóór de hoofdpoort, dus niet meer ter hoogte van het Total tankstation.
Direct na de hoofdingang is er een parking (rondom Welcome Center) waar colonnes nog even op elkaar kunnen wachten als je door verschillende kassarijen bent gegaan.

Direct na de tunnel kunnen clubs met codes beginnend met "R" de 1e weg naar rechts nemen. De clubs met code beginnend met "L" gaan achter de Meguiar's Show&Shine naar links.

Let op de paddock is gereserveerd tot 11 uur, we moeten dus zorgen dat we er voor die tijd zijn

Hieronder vind je de plattegrond als bestand bijgevoegd.
En de link die ik nu ga plaatsen is die van het autoticket, deze moet je uitprinten en meenemen. Dit zorgt ervoor dat je auto toegang heeft tot de paddock en zelf krijg je 5 euro korting op de entree. En ook 1 bijrijder krijgt korting. Als je met meer mensen bent dan moeten zij gewoon de volle prijs betalen.


http://www.japanseautosportfestival.nl/dl/clubticket-210-62f4c1c535c39dc6c3f1d6e11c926424.pdf
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

We staan dus aan de andere kant van waar we normaal staan... Ik heb altijd nog aan de rechterkant gestaan. Heb het idee dat we een beetje in een hoekje gedrukt worden.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Persoonlijk denk ik dat we wel goed staan, pal naast de show en shine
Micra Addict

Bunny

Ja we staan in ieder geval nog gelijk in het begin van de L kant en niet helemaal aan het einde. Ben wel benieuwd naast wie we staan

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Ehm, ik ben ook niet ontevreden, maar we hebben nog nooit aan die kant gestaan, vandaar.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kevertje-SYS

De rechterkant is ook parkeerplaats voor de sprinters en hun trailers.
En geloof mij
Als ik de audio open zet hebben wij het het drukst

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Dinky

Citaat van: Kevertje-SYS op 11 mei 2013, 16:49:07
De rechterkant is ook parkeerplaats voor de sprinters en hun trailers.
En geloof mij
Als ik de audio open zet hebben wij het het drukst

Me stiefzoon komt ook op de JAF kijken.
Hij heeft een CD mee met muziek die hij graag bij jouw in de auto even zou willen horen............
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Riesh

horen of voelen ?
Micra Addict