Autobeurs Enschede: Symphony of Speed 053

Gestart door Taxloss, 22 juni 2012, 09:30:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Nieuw nationaal sportief auto evenement in Oost Nederland!

In het weekend van 1 en 2 september vindt er een hagelnieuw event plaats in de prachtige Go Planet Hallen in (053) Enschede:  Symphony of Speed 053

Op 10.000 vierkante meter tref je in 3 verschillende thema hallen de mooiste showauto's, prachtige stands en veel interactief entertainment! Buiten kan men zich ruimschoots vermaken op de diverse thematische showparkings en workshops.

Iedere hal krijgt een eigen thematische invulling. Zo zal de Monacohal vol staan met de mooiste stands  van nationale en internationale merken en bedrijven op het gebied van motortuning, caraudio, navigatie, autostyling en aanverwante zaken. Tussen de stands door verdere diverse eilandstands met exclusieve en unieke spectaculaire bolides; van Ferrari tot Volkswagen en van Ford Mustang tot BMW.
In de Silverstone hal vind je een selectie van de mooiste showauto's in particulier bezit. Voor deze hal worden via diverse media de beste exemplaren gescout en geselecteerd. Deze worden gepresenteerd in een hele bijzondere en prachtige industriele setting.
De Hockenheim hal omvat tal van verkoopstands van accessoires, soms in de vorm van een outlet voor de allerbeste aanbiedingen, pret a porter!

Voor slechts €10,- in de voorverkoop krijg je toegang tot al dit moois, indien je je tickets koopt in de voorverkoop, Aan de deur kosten de kaarten €12,-. Parkeren rondom de hallen is gratis.
De openingstijden zijn op zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 17 uur.

De website www.053sos.nl is vanaf nu in de lucht om je te voorzien van de laatste info.

Symphony of Speed 053 is een initiatief van United Carshops, Van Lochem Automotive en 402 Automotive. Deze drie samenwerkende partijen vonden het tijd worden voor een nieuw allround event voor liefhebbers van exclusieve, sportieve, gespierde en getunede wagens Vandaar daar ook de nieuwe naam Symphony of Speed. En dat allemaal in de 053 regio, dat tot nu toe verstoken is geweest van een spectaculair nationaal auto event.

Wat bieden wij extra voor clubs?
Natuurlijk hebben we clubs altijd wat extra te bieden:

Speciale showparking plaats
Zo kunnen clubs speciale autokaarten aanvragen voor de showparkings rondom de Go Planet Hall. Parkeren is gratis en zo kun je als club rondom deze beurs een leuke meeting organiseren, zodat de showauto's uit de clubs niet "zomaar" op de parking staan. Verder wordt er zoveel mogelijk thematisch geparkeerd, dus classics, sportscars, tuning cars etc.

Speciale clubkorting
Kom je als clublid naar de beurs dan krijg je toegang voor slechts €8,-. Deze tickets zijn binnenkort te koop in de webshop en je kunt meteen de gratis parkingkaart aanvragen!

Indoor Showplaats
Elke clubs kan 1 showauto aandragen voor een van de gewilde plaatsen op de beursvloer. Dat gaat eenvoudig: mail info en foto's van de auto naar sos053@402automotive.com en we nemen contact met je op wanneer deze is uitverkoren voor een exclusieve indoorplaats. Eigenaren die een auto indoor kunnen plaatsen krijgen 2 weekendkaarten kado en maken kans om door een vakkundige jury gekozen te worden als "Best of Show" Principe is wel; don't call us, we call you.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Is voor mij bijna 3u rijden, dus ik pas.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Ik rijd ook wel drie uur voor een meet. hahaha, maar ieder zijn ding.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Citaat van: Taxloss op 22 juni 2012, 11:30:22
Ik rijd ook wel drie uur voor een meet. hahaha, maar ieder zijn ding.

Ieder zn ding idd, maar ik zal nog wel eens kijken als het tegen die tijd is.
Ook eerst maar ff afwachten wie er allemaal komt.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Ik ken de hallen waar het wordt gehouden en ik kan je beloven dat belooft veel goeds. Er is heel veel parkeerplek omdat het naast een voetbalstadion is en de hallen zijn super ruim! Een mooi terrein voor een evenement als dit.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Verweggistan.. Hahah.
We zullen zien, nog nooit in Enschede geweest!

Riesh

neem je je paspoort mee ?
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 22 juni 2012, 12:13:58
neem je je paspoort mee ?

Denk dat dit in het algemeen is gezegd maar: Huh, want?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

zie post van 2yfy , verweggistan...
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 22 juni 2012, 13:12:37
zie post van 2yfy , verweggistan...

Oh, op die fiets :p
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Wie gaat er met me mee???
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

Kan wel maar dan wel de zondag

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...