Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11/k12 1999-2005

Gestart door Jeroen330, 12 juni 2012, 18:22:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Beste Leden,

Al meer dan een jaar kunnen Micra rijders gebruik maken van mijn dienst aangeboden topic betreffende het afstellen van de auto. Ik heb hier bepaalde software en apparatuur voor om alle Nissan met OBD1 ECU uit te lezen en af te stellen.

Veel mensen hebben al gebruik gemaakt van deze dienst, allen hadden hier een positief effect op. Toch kwam er vaak de vraag voor of ik bij nieuwe K11's (1.4 of 1.0 vanaf 1999) het zelfde kon doen. Dat kon tot voor kort niet, maar vanaf volgende maand wel!!!!

ik heb nieuwe apparatuur aangeschafd om nu ook alle OBD2 ECU's uit te kunnen lezen. Dit bied perspectieven voor latere K11 rijders en K12 rijders.


Verschil tussen OBD1 en OBD2:

De OBD2 computer van Nissan heeft als extra op OBD1 dat alle motor aanpassingen digitaal op te slaan zijn. Velen van jullie die mijn dienst hebben gebruikt hebben mij met het oog op de apparatuur de motor mechanisch af zien stellen (stelschroeven ed). Bij OBD2 kan dit alles digitaal. dat geeft een mooi overzicht!

Deze dienst aanbeboden houdt in:


- Uitlezen van de ECU waarbij foutcodes naar boven komen:




- Monitoren van alle motorfuncties en sensoren terwijl de motor draait. Hierbij zien we dus realtime wat de motor doet en of alles werkt naar behoren




- Afstellen van het stationair toerental:




- Afstellen van ontstekings timing




- Een algemene kijk over de auto
Ik kijk de auto altijd ook even na op slijtage punten. Dan weer je hoe de auto er voor staat


Deze dienst kost hetzelfde als de dienst voor de K11 met OBD1:
€40,-

Jeroen330


Jeroen330


jack0974

goedendag Jeroen.

zou willen vragen of het mogelijk is dat je onze micra een keer wilt afstellen.
deze had problemen met de luchtmassa meter. deze onlangs vervangen (gasklephuis) maar als hij warm wordt loopt hij stationair niet zo mooi.

zo ja wat gaat dit kosten en kom je langs of moet ik naar jou toe komen we wonen in hoogeveen.

met vriendelijke groet,

Jack Annemarie Koster

Jeroen330

Stuur mij maar even een mail.. Ik en nu nog op vakantie in Amerika en daarna Hawaii.. Zodra ik terug ben plannen wij wel even een afspraak!


Milo

Citaat van: Jeroen330 op 23 juli 2012, 06:47:11
Stuur mij maar even een mail.. Ik en nu nog op vakantie in Amerika en daarna Hawaii.. Zodra ik terug ben plannen wij wel even een afspraak!

JALOERS.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Citaat van: Milo op 23 juli 2012, 10:58:49
Citaat van: Jeroen330 op 23 juli 2012, 06:47:11
Stuur mij maar even een mail.. Ik en nu nog op vakantie in Amerika en daarna Hawaii.. Zodra ik terug ben plannen wij wel even een afspraak!

JALOERS.
Ik heb een karakter-eigenschap waar ik trots en blij mee ben en dat
is dat ik nooit jaloers ben. Hoe het komt weet ik niet.. erfelijke aanleg denk ik ;)

Dusss ik ben niet jaloers maarrr blij voor Jeroen!

Riesh

Nu weet je dus wat hij met al dat geld doet van het afstellen...

Nee hoor, geniet ervan
Micra Addict

Jeroen330


Milo

Het zal niet lang meer duren of ik kom ook een keertje langs! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330


Riesh

Micra Addict

Leo

Jeroen is deze dienst nog beschikbaar ?

Ik heb de indruk dat mijn k11 1.4 wat beter stationair zou kunnen lopen namelijk.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330