Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Riesh

Micra Addict

Dino

Die velgen blijven zo dikkk 8)

Conodihno


Milo

Zojuist ff het wisserpookje met interval gemonteerd in de Micra. Is echt zo gedaan, nog geen 15minuten werk.
Vind het enkel jammer dat de interval (naar mijn mening) juist de verkeerde kant op werkt. Ik zal het ff proberen uit te leggen.

Je hebt (standaard) drie standen:

Stand 1: Wissen met een interval van 10? seconden
Stand 2: Constant wissen
Stand 3: Sneller constant wissen.

Wat het nieuwe pookje doet is: in stand 1 de boel juist vertragen ipv versnellen??

Normaal is het iets van 10 seconden dan verstel je het pookje en die maakt stand 1 juist nóg trager. Dus als je hem een beetje verzet totdat ie vast "klikt" dan duurt het ongeveer 15 seconden, daarna ongeveer 20 seconden, en dan heb je nog 1 stand en dan duurt het ongeveer 25 seconden.

Ik heb vaak ruzie met regen omdat stand 1 net te langzaam is, maar stand 2 weer te snel! :P
Daarom heb ik dit pookje dus gekocht, ik dacht juist dat ie stand 1 iets zou versnellen ipv langzamer maken...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino


glassie

En als je em dan in stand 2 zet en dan bijregeld is hij dan niet sneller dan stand 1 en iets trager dan stand 2 (zonder regeling)
Glassie

Patjeeee

Citaat van: glassie op 20 mei 2016, 21:40:57
En als je em dan in stand 2 zet en dan bijregeld is hij dan niet sneller dan stand 1 en iets trager dan stand 2 (zonder regeling)
Dat bij stellen is alleen voor de interval zover ik weet

glassie

Citaat van: Patjeeee op 20 mei 2016, 21:48:03
Citaat van: glassie op 20 mei 2016, 21:40:57
En als je em dan in stand 2 zet en dan bijregeld is hij dan niet sneller dan stand 1 en iets trager dan stand 2 (zonder regeling)
Dat bij stellen is alleen voor de interval zover ik weet
Ach zo dat is dan wel wat jammer
Glassie

Milo

Citaat van: Patjeeee op 20 mei 2016, 21:48:03
Citaat van: glassie op 20 mei 2016, 21:40:57
En als je em dan in stand 2 zet en dan bijregeld is hij dan niet sneller dan stand 1 en iets trager dan stand 2 (zonder regeling)
Dat bij stellen is alleen voor de interval zover ik weet

Dat dus.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Tyshur

De snelste intervalstand bij mij is ongeveer 2 seconde, de traagste ongeveer 8. Ging er voor het gemak vanuit dat de instelstanden dus 2-4-6-8 seconde zijn. (Aldus mijn eigen schatting).
Nissan Micra 1.0 16v
1999 | 42.000 km

Milo

Dus bij jou versneld je eerste interval stand wél? Of hoe zit dat dan bij jou?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Tyshur

standaard was hij waarschijnlijk het zelfde als jij omschrijft. Dus een seconde of 8 / 10.
Nu is de traagste stand zoals hij ongeveer standaard was (niet geteld, maar geschat). Ik heb dan inderdaad nog 3 standen die versnellen.
Nissan Micra 1.0 16v
1999 | 42.000 km

Riesh

Dus bij jou werkt het precies andersom Milo?
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 22 mei 2016, 16:00:06
Dus bij jou werkt het precies andersom Milo?

Dat dacht ik in eerste instantie wel, maar heb het nu kunnen testen in de regen tijdens het rijden en nu was het wel in orde.
Misschien was ie laatst een beetje in de war omdat ik het toen alleen met het contact om had getest...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

lol, die interval werkt ook voor je achterste ruitenwisser :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)