New Year Meat & great de Meern

Gestart door Riesh, 29 december 2011, 21:56:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS

Lalala
Ik ben van diverse auto gerelateerde fora lid (binnen en buiteland)
En ik moet zeggen dat mfc verreweg het strengst is 
Kijk dat we elkaar geen laml*l mogen noemen ok
We hebben ons sindsdien "netjes" voor lambal uitgemaakt.
Overal is uit op te merken dat dit niet serieus bedoeld is.
Nu kreeg ik zelfs te horen dat mijn avatar te ver zou gaan.
Er is niks in te zien, of is dat juist de frustratie misschien?

Een beetje orde hoort uiteraard. Op elk forum
Dat is alleen maar goed natuurlijk.
Mensen aanspreken op scheldkannonades hoort daar ook bij.
Maar af en toe wordt hier te ver op in gegaan.
Verder vind ik mfc echt een leuke actieve club
Er is elke dag weer vers leesvoer en dat kan ik niet van elk forum zeggen helaas.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

MicraMuts

Als we echt zo streng zouden zijn hadden we je avatar ook gelijk kunnen verwijderen toch?

We willen gewoon dat het netjes blijft hier op het forum, en ja helaas dingen die hierboven vermeld worden horen daar ook bij.

Ik wil best discussie voeren hierover, maar niet op het forum.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Kevertje-SYS

Het is niet alleen de avatar
Maar ook naampjes als slopel
Ik denk dat op elk merkforum wel naampjes gebruikt worden voor de andere merken (niksan)
Aan het eind van het verhaal staat iedereen weer op meetings en evenementen gezellig naast elkaar te keuvelen over andermans slopel,niksan,blik met wielen, enz enz

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

MicraMuts

Er werd alleen maar gevraagd of er wat meer respect kon zijn.

Wat andere clubs doen wat betreft de nissan is niet onze zaak, en ook niet ons belang. Het gaat er gewoon om dat wij ons daarin niet willen verlagen.


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Riesh

#79
Dus als ik zeg Niksan Puke dan mag dat wel ?

Ik vind de argumenten die vanuit het bestuur worden gevoerd nogal erg kort door de bocht.
Als Rob (duidelijk niet geheel serieus beodeld) de term slopel gebruikt dan vind ik het nogal raar dat hier over wordt gereageerd met de term 'respect hebben voor andermans auto'
We zijn allemaal autoliefhebbers met respect voor andermans voertuig. een gekscherende sneer over en weer moet kunnen, laten we ons nou niet rommser opstellen dan de Paus.

Ik vind de discussie op het forum juist wel op zijn plaats, ik ben wel benieuwd wat andere lezers/leden hiervan vinden. Totnogtoe zijn het slechts enkele bestuursleden die zich hier openlijk aan storen.
Micra Addict

Shadow

Ik weet niet of ik iets mag zeggen..

Maar ik word er moe van. Regels zijn regels.
Politie heeft ook regels.. Houd je je er niet aan, krijg je een boete.

Als het bestuur beslist dat er geen scheldnamen gebruikt mogen worden doe het dan ook niet. Er zijn mensen die hier rondneuzen voor bruikbare info.. Als ze scheldnamen lezen krijgen ze meten een vreemd gevoel.. Ik ook.

En scheld namen voor andere merken? Kom op zeg! KLEUTERS!
Waarom moet het? Wat is de lol er van? Wil je stoer doen? Ben je beter dan de ander? Is jou merk het best?
Mogen er geen foto's van mensen in andere merken omdat je dan niet stoer meer bent?

De forums waar ze dit wel doen zijn: vaak heel erg groot of een bepaalde groep (jong en stoer doen).

En die maffe plaatjes? Jah... Ach... Ik stoor me er niet aan... Maar kan me anderen wel indenken..

Zo goed?
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Riesh

regels kun je ook bijstellen als blijkt dat ze niet (meer)  voldoen, dat gebeurt in het echte leven ook.

Over scheldnamen: wees dan als bestuur zo professioneel om het zelf ook niet te doen.

'scheld'namen voor andere merken zijn er al zolang als er auto's rondrijden, dit heeft niks met kleutergedrag te maken. Trek de analogie maar eens door naar het voetbal. Een Feijenoorder zal het woord Ajax niet snel noemen, maar eerder 020  of die neuzen. Dit gedrag zal je altijd houden, mensen vinden hun merk/clubje het beste. Zolang het niet te serieus bedoeld is, zal er niet snel iemand zijn die hier ophef van maakt (helaas blijkt in de voetbal dat het ook verkeerd kan gaan).

Waar het mij om gaat en wat ik al eerder heb gemeld.: Je kan als forum best een serieuze uitstraling hebben, maar een beetje lol maken moet ook kunnen. Juist op het forum. Je hoeft niet zo streng te modereren of op elke slak zout te leggen.
Wat losser zou in dit geval geen kwaad kunnen.

Maar misschien heb ik het wel helemaal mis en ben ik de enige die er zo over denkt. daarom zou ik graag nog wat meer inbreng in deze discussie zien
Micra Addict

Rob

-leest mee en houd zich is wijs stil-
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Taxloss

Mensen, er is can beide kanten iets voor te zeggen. een serieuze discussie hoeft wat mij betreft ook geen probleem te zijn.
Je mag doen en zeggen wat je wilt, zolang je daar anderen niet mee kwetst .

Je mag best een auto een andere naam geven. Waar wij over vielen was een uitspraak in de trant van(niet letterlijk dus) dat er zoveel auto's van een bepaald merk op een meeting staan, dan moeten wij daar als club maar niet meer naartoe gaan. Als het een algemene meeting is kan je verwachten dat er andere merken zijn.
Verder maakt het mij  niet uit hoe je een auto noemt, mits het respect voor elkaar bewaakt blijft.

Zoals ik aan het begin al zei: een open serieuze discussie met wederzijds respect is prima.
En eigenlijk wilde ik niet speciaal namen noemen, maar ik zie me nu toch genoodzaakt dit te doen . Marco, ik vind het prima dat je onze regels streng vind. dat mag. . Maar had dan even een pm gestuurd of een maik om uit te leggen waarom we bepaalde dingen wel moeten toestaan. Maar je gaat dan berichtjes lopen plaatsen met. Lamlul (dit mag niet van het bestuur enz) Dat vindnik een gemiste kans. En dit doe je meerdere malen. En sorry dan vind ik dat kinderachtig gedrag. Ik bedoel dit verder niet naar jou als persoon. Ik vind je namelijk een beste kerel. Maar dat vind ik gewoon jammer.

Dus mensen als er iets is. Neem contact met ons op. We zijn de moeilijksten niet, er valt prima met ons te praten via, pm, mail of wat dan ook.
Maar als het op een aanvallende manier via het forum gebeurt dan vind ik dat jammer.

Ik stel voor dat iedereen op deze wijze zijn of haar hart heeft kunnen uitstorten en wil bij deze de discussie sluiten en op een gewone manier met elkaar verder gaan.

p.s. Marco ik nam jouw reactie nu als voorbeeld, niet om je daar expliciet op aan te spreken. Hopelijk begrijp je dat.


Verder excuus voor eventuele typefouten, ik plaats dit bericht via mijn telefoon.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kevertje-SYS

Eeehm meerdere keren?
Ik heb dat kinderachtige filtertje eenmalig omzeilt om te laten zien dat het niet waterdicht was.
Daarna niet meer
Als ik dus zelf lalala intik en jullie zien daar lam... In is dat je eigen interpretatie.
Lijkt een beetje op een schoolplein waar de kinderen chips roepen en iedereen denkt/weet dat ze shit bedoelen.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

#85
Ik bedoel nhet niet wat betreft het omzeilen van het filtertje, maar de reactie die je daarna gaf. Waarin je steeds tussen haakjes noemde (maar dat mag niet van het bestuur)
Dat heb je in dat bericht zeker 2 keer gedaan. Dus vandaar dat ik meerdere malen zeg.
Maar zoals ik al zei was het puur als voorbeeld bedoeld, niet om je er opnieuw op aan te vallen.

Maar dat snap je vast wel ;)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kevertje-SYS

Het mag toch ook niet. Maar nu was het wel duidelijk waar het bericht over ging voor de lezertjes die het na de aanpassing zagen.

Maar dat snap je vast ook wel ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Wat ik allemaal wel niet snap :)

Maar ik vind het nu leuk genoeg geweest. We hebben kunnen zeggen wat vinden. Wij weten wat meer. Jullie weten wat meer.
Dan zijn we nu klaar. Mocht er nog wat zijn waarmee ik je kan helpen dab mag je natuurlijk altijd mailen of pmen.

Dan kunnen we hier vanaf nu weer ontopic.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Marco, kom eens gezellig naar de pancake-meet die ik met Patrick
aan het organiseren ben!
Is veel leuker dan deze discussie en zoals eerder gezegd,
ik wil je weleens ontmoeten.
Persoonlijk contact werkt beter dan hier op de site en dan ervaar je
zelf dat we niet zo moeilijk zijn als je nu doet voorkomen O0

Rob

Citaat van: 2yellow4u op 12 januari 2012, 18:05:39
Persoonlijk contact werkt beter dan hier op de site

die opmerking vind ik mooi :P had ik wel eerder willen zien :P
ken hier ook mensen die op het forum flink een babbel hebben maar als je tegen over ze staat en de beste wensen doet hoor je ze niet ;)

wie de schoen past trekt hem aan ik zwijg
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed