Dienst aangeboden: Laswerkzaamheden aan/onder de auto + onderhoudswerk

Gestart door Chrismo, 20 september 2011, 14:29:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reacties op mijn werkzaamheden:

Goed werk geleverd
9 (100%)
Matig werk geleverd
0 (0%)
Prutswerk geleverd
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Chrismo

Ondertussen heb ik een aantal mensen mijn dienst aangeboden, en daarom eens een peiling geopend bovenaan deze topic. Misschien een leuk idee als iedereen deze gaat invullen zodat voor mij en anderen duidelijk wordt of ik goed werk aflever.





gr Chrismo

chiba_kun


FRmicra

Wat kost bij jou een beurtje voor de micra? Heb 2november apk, dus wil daarna ook even eem beurtje laten geven.  .  olie filters etc. .

FRmicra

Chris , reageer even op me mail adres jeroenmini5@hotmail.com krijg je berichten binnen en beantwoord ze ook. Alleen ze komen niet aan of iets dergelijks en snap niet helemaal hoe gmail werkt vandaar! gr jeroen

Mystical Green

Chris ik heb je mail gekregen en ik wil het laten lassen maar moet ff op de lange baan
ben momenteel erg druk en heb 2x in de maand mijn kids
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Chrismo


Riesh

Chris, heb je even een mailtje gestuurd betreffende mijn Mazda 121
Micra Addict

Riesh

Afgelopen vrijdag ben ik langsgeweest bij 'Chrismo' oftewel Christiaan.

Aangezien de bolhoed linksachter bij de achterbrugophanging een gaatje vertoonde, diende dit gerepareed te worden voor de apk.
Het gaatje zat in het bevestigingsdeel waar de achterbrug op gemonteerd zit, dus ik wilde hier ook geen risico mee nemen.
Zoals altijd met roest, het is erger dan het in eerste instantie lijkt.

Eerst maar eens wat weg gehaald met de slijptol om te kijken:


Iets dichterbij, hm dat valt nog tegen.


later is er nog meer weggehaald uit de dorpel, het eerste stukje zit er al weer ingelast:


Verder ben ik helaas vergeten foto's te maken  :oops:
Al het materiaal dat teruggeplaatst en gelast is, dat is dikker dan origineel.
er is zinkspray overheen gezet en daaroverheen bitumen undercoating.

de rest van de bodem vertoont wel wat vliegroest maar niks ernstigs, verder is er ook nog niet aan gelast, dat is ook een unicum bij een bolhoed. Ik ga nu de bodem tijdelijk een extra beschermlaagje geven tegen de winter.
Met het voorjaar gaat de auto op bokjes en ga ik de bodem helemaal behandelen. (rustbuster producten)
ook pak ik dan de rechter achter wielkast aan, deze heeft ook wat slechte stukken.

Morgen zal ik nog wel wat foto's maken van hoe het er nu uitziet, ook het opgelaste deel bij de ophanging.
Dan kunnen jullie zelf ook zien hoe goed het geleverde werk is.
Micra Addict

Rob

ben niet anders gewend dat goed werk van chris dat spruitstuk is ook nog steeds in top conditie van hem waar ik mee rij
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

ik had er ook het volste vertrouwen in, vandaar dat ik bij hem geweest ben.
Micra Addict

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Riesh

Micra Addict

Chrismo

Zoals meerdere weten ben ik al een poos van plan een eigen bedrijf te beginnen. Inmiddels is dit ook gebeurt! Ik heb nu meer tijd om auto's te repareren/lassen/onderhouden/uitlaat lassen of maken.
Ook maak ik staalconstructies, zoals bijvoorbeeld staal voor een uitbouw, een schuur/loods, carport etc..

Mochten er vragen zijn stel ze gerust!


gr Chris

Kevertje-SYS

Goed bezig, ik zal binnenkort het "bakwerk":P even showen hier

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

jammer dat hij zo ver weg zit van me :P
heb namelijk een plek je ontdekt vandaag achter de bumper :'(
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed