Dienst aangeboden: Laswerkzaamheden aan/onder de auto + onderhoudswerk

Gestart door Chrismo, 20 september 2011, 14:29:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reacties op mijn werkzaamheden:

Goed werk geleverd
9 (100%)
Matig werk geleverd
0 (0%)
Prutswerk geleverd
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Chrismo

Aangezien ik momenteel en ook in de nabije toekomst wat meer tijd vrij heb, wil ik wat meer thuis gaan werken. Ik heb een 2 koloms hefbrug en metaalbewerkings-apparatuur om van alles te kunnen betekenen voor iemand die (vooral) wat van metaal (staal, rvs) gemaakt wil hebben. Ik heb zo'n 15 jaar ervaring in de metaal, en weet wat ik doe.

Wat doe ik zoal?
-Lassen van verrotte delen zoals dorpels. Ik slijp het rotte deel er uit en las er weer nieuw materiaal in. Daarover komt een coating van bijvoorbeeld Bitumen. Hier een voorbeeld waarbij ik een behoorlijk stuk heb moeten vervangen:

Hieronder LET OP, dit zijn hechtlasjes, en is niet APK goed, daarom las ik het ALTIJD 100% rondom af!



-Het naar wens maken van een RVS uitlaatsysteem onder de auto. Dit wordt met TIG gelast, wat een sterke en nette lasmethode is.

-Doordat ik ivm mijn werk, een brede kring van bedrijven ken, kan ik ook dingen regelen die bijvoorbeeld met de laser worden uitgesneden.

Remmen vervangen, kleine beurt.....etc is ook mogelijk.


Als iemand iets wil, ik ben erg makkelijk en een pm/mail sturen is natuurlijk helemaal vrijblijvend, en in overleg is alles mogelijk!


gr Chris (Chrismo)
(werk1620@hotmail.com)

dimimicra

Hoii,

hoeveel zou het volgens jou kosten om de 2 dorpels te lassen en aan de schokdempers ( helemaal vanboven ) weer alles toe te lassen ? Zou dat veel kosten bij jou ? het is voor de 100nx van mijn broer ... groeten


terl

endless project =D

Chrismo

Ik woon vlakbij Arnhem, in Gelderland......misschien handig te weten voor mensen die interesse hebben?

Mystical Green

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Chrismo