Dienst aangeboden: Laswerkzaamheden aan/onder de auto + onderhoudswerk

Gestart door Chrismo, 20 september 2011, 14:29:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reacties op mijn werkzaamheden:

Goed werk geleverd
9 (100%)
Matig werk geleverd
0 (0%)
Prutswerk geleverd
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Chrismo

Aangezien ik momenteel en ook in de nabije toekomst wat meer tijd vrij heb, wil ik wat meer thuis gaan werken. Ik heb een 2 koloms hefbrug en metaalbewerkings-apparatuur om van alles te kunnen betekenen voor iemand die (vooral) wat van metaal (staal, rvs) gemaakt wil hebben. Ik heb zo'n 15 jaar ervaring in de metaal, en weet wat ik doe.

Wat doe ik zoal?
-Lassen van verrotte delen zoals dorpels. Ik slijp het rotte deel er uit en las er weer nieuw materiaal in. Daarover komt een coating van bijvoorbeeld Bitumen. Hier een voorbeeld waarbij ik een behoorlijk stuk heb moeten vervangen:

Hieronder LET OP, dit zijn hechtlasjes, en is niet APK goed, daarom las ik het ALTIJD 100% rondom af!



-Het naar wens maken van een RVS uitlaatsysteem onder de auto. Dit wordt met TIG gelast, wat een sterke en nette lasmethode is.

-Doordat ik ivm mijn werk, een brede kring van bedrijven ken, kan ik ook dingen regelen die bijvoorbeeld met de laser worden uitgesneden.

Remmen vervangen, kleine beurt.....etc is ook mogelijk.


Als iemand iets wil, ik ben erg makkelijk en een pm/mail sturen is natuurlijk helemaal vrijblijvend, en in overleg is alles mogelijk!


gr Chris (Chrismo)
(werk1620@hotmail.com)

dimimicra

Hoii,

hoeveel zou het volgens jou kosten om de 2 dorpels te lassen en aan de schokdempers ( helemaal vanboven ) weer alles toe te lassen ? Zou dat veel kosten bij jou ? het is voor de 100nx van mijn broer ... groeten


terl

endless project =D

Chrismo

Ik woon vlakbij Arnhem, in Gelderland......misschien handig te weten voor mensen die interesse hebben?

Mystical Green

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Chrismo

Verschillende mensen hebben me een mail gestuurd, maar weinig reacties gehad hierop. Als iemand geholpen wil worden wil ik diegene graag bijstaan, maar wederzijds contact is dan wel handig ;)


gr Chris


Chrismo

Dankje Marco. Tja ondertussen heb ik er weer een aantal gemaakt, en allemaal zeer tevreden naar huis gekeerd. Ook problemen zoals slecht lopen van de motor, uitlaatjes gelast en laatst nog een koppeling vervangen. Gaat allemaal prima, en mensen gaan tevreden weer naar huis.

Het probleem is dat ik het van mond op mond reclame moet hebben, en dat de meeste mensen nogal zwijgzaam zijn ;)



gr Chrismo

FRmicra

Ziet er erg netjes uit.
Werk nu 3jaar pas (fulltime) in de metaal en ben bezig met nivo4 plaat mig/mag.
Zou ook graag zulke dingen willen doen, maar heb alleen de tijd + ruimte niet voor.
Als je veel werk hebt aan micra's wil ik wel is een keertje langs komen om te kijken hoe je het allemaal doet! Dat lijkt me fantastisch!

Riesh

Wat ik zo kan beoordelen vanaf de foto's wordt hier erg net werk geleverd.
Niet te vergelijken met het garage broddelwerk wat gedaan wordt wanneer een bodemgaatje gedicht moet worden voor de apk...
Misschien heb ik je nog nodig in de toekomst voor mijn K10
Micra Addict

Chrismo

Niet iedereen kan lassen blijkt in de praktijk. Ik weet wel dat ik op deze manier al een hoop auto's van de sloop heb gered.
Het doet me deugd iemand te kunnen helpen, en natuurlijk is het ook weer een soort van betaalde hobby. Werkt bevredigend voor beide partijen!

Ik denk er momenteel aan wat meer metaalbewerkingsmachines te kopen omdat ik alles thuis wil kunnen doen! Niet alleen lassen van dorpels, maar uiteindelijk ook zelf buigen van uitlaatbuizen. Dat laatste is een dure grap om aan te schaffen, maar ik vind het heel leuk te doen.
Merk wel dat er weinig mensen zijn die weten dat ik RVS kan lassen.


gr Chrismo

Joery-Joery

Ik ga sowieso liever naar iemand die het leuk vind om te doen dan naar een garage, ook al vind ik de garage waar ik altijd naar toe ga top.

Als ik je nodig heb weet ik je te vinden maar bij mij is het kleine beetje roest wat ik had al verholpen.

syrek

You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

Chrismo

Je mag me altijd een maitje met foto's sturen! En anders verzinnen we wel wat anders.

........werk1620@hotmail.com........




gr Chrismo

syrek

Ik hou hem even in gedachte, eerst de verzekering afwachten.

De foto moet ik nog maken.

Citaat van: Chrismo op 02 oktober 2011, 18:15:07
Je mag me altijd een maitje met foto's sturen! En anders verzinnen we wel wat anders.

........werk1620@hotmail.com........

gr Chrismo
You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG