Zomermeeting zondag 17 juli 2011

Gestart door 2yellow4u, 27 juni 2011, 21:35:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Ik hoor het al, volgende keer ben ik gewoon weer van de partij!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Zoals ik Nicole reeds gemaild had, ik kon helaas plotseling niet aanwezig zijn. Mijn excuses
Micra Addict

2yellow4u

Iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Ik vond het een zeer geslaagde meet en het weer zat ook mee..
Er hing een gatje boven Utrecht 8)

Even een wat minder plezierige mededeling;
Ik heb vanmiddag een aanrijding gehad met m'n Micra en wel met een scooter.
De Micra heeft aanzienlijke schade opgelopen aan het linkerportier en de dorpel onder het portier.

Ik sloeg rechtsaf in Rotterdam-zuid tov De Kuip en zag daarbij een scooter over het hoofd.
Het regende hard en naar mijn mening reed de scooter ook te hard..enfin de scooter met twee personen erop raakte me recht in de flank.

Gelukkig en wonder boven wonder is er geen persoonlijk letsel, dat neemt niet weg dat ik op dit moment niet zo in m'n sas ben.

Na bovenstaand verhaal te hebben gelezen, zullen jullie begrijpen dat ik vanavond ff geen foto's van de meet plaats.
Deze houden jullie wel tegoed!!

Nogmaals iedereen bedankt voor de fijne meet!

Andres

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic


2yellow4u

Citaat van: Riesh op 18 juli 2011, 20:44:37
Zoals ik Nicole reeds gemaild had, ik kon helaas plotseling niet aanwezig zijn. Mijn excuses
Is goed, volgende keer dan...

Milo

Heb de foto gezien, jeetje wat erg man.
Is wel schrikken geblazen geweest.. :o

Heel veel succes verder!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u




FRmicra

Het was gezellig:)

Jammer van je score. . en zeker heel erg jammer van de micra.
Maar gelukkig zelf en die andere geen letsel!

Ik kan alleen de foto´s niet kijken:(??

Bunny

Dat komt omdat deze foto's zijn geüpload rechtstreeks naar het forum als bijlage en die kunnen niet betalende leden niet zien.

@ 2Yellow4U kan je het voortaan op deze manier doen? Dan kan iedereen de foto's zien: http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,11540.0.html

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

hmpff oke moet dat nou weer zo met die foto's.... jezus is het echt zo lastig om ze in een photobucket album te flikkeren of een mijnalbum

pffffff
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

als je eens gewoon een lidmaatschap aanschaft kan je ze wel zien , zal morgen mijn foto's laten zien en we wachten op de foto's van milo.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joosie200

#74





Klikbaar voor grote versie :)

@2yellow: ik heb ze zelf gedownload en vervolgens weer geupload naar mijn eigen stek waar ik ze nu heb staan. Kan de rest ze ook meteen zien. Als je dit niet wil, dan haal ik ze zo weer weg :) Voor de rest geven jouw foto's prima de sfeer/impressie aan. Bedankt voor het plaatsen!  O0