richardwbb's Super S

Gestart door richardwbb, 17 april 2011, 01:17:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

omg @ commentaar :P
hey weg motor weer op het einde! :P lol
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Dat schroefje van de 1e foto van je laatste post, is dat geen schroefje van een 100nx deurbak :p

richardwbb

Citaat van: Joery-Joery op 03 juni 2011, 03:27:03
Dat schroefje van de 1e foto van je laatste post, is dat geen schroefje van een 100nx deurbak :p

Nou, Joery Joery, ze zijn zeker van een Nx, ik moest ff denken maar deze zijn van die kleine klepjes van de targadaken volgens mij, echt een schaars en mooi schroefje om niet weg te gooien bij demontage! :D

richardwbb

#123

Joery-Joery

Wat? Een post van Richard zonder een lap tekst er bij  :D

Rob

nou idd volgens mij is rich van slag @ korte opmerking ook
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

#126
Ik ga maar even kijken of een powerfile een beetje leuk te krijgen is bij de Gamma en Praxis. Die is gemaakt om lasjes plat te schuren want je komt niet overal bij met de lammellenschijf. Voeg ik graag even toe dat een powerfile pertinente onzin is voor staal bewerking, er zijn betere oplossingen dan deze huis tuin en keuken elektrische vijl. Elektrisch vijlen werkt ronduit slecht en dat geld voor dat apparaat kan je beter besteden aan professionele schuuroplossingen. Kijk wel even of het met een haakse slijper zal gaan. Haakse slijpers van vijfentwintig euro doen niet onder voor (veel) duurdere.

richardwbb

#127

De stuurbekrachtigingspomp plaatsen bleek wel heel veel chassis weg te willen hebben, zoveel, dat het achterwege is gelaten.


De waterpomp poelie heeft nu veel ruimte.


En zo zit het 1.6 blokje er in. De naam van de Micra is voorlopig 'Kleine Nachtmerrie' als je er bij was had je geweten waarom.

Joery-Joery

Gaaf zeg het zit er al in  :wave:

wouter100nx

over 3 weken moet die rijdend zijn met APK

Milo

Citaat van: wouter100nx op 10 juni 2011, 16:52:32
over 3 weken moet die rijdend zijn met APK

Goed bezig!
En succes met je deadline ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Gaaf hoor! 8)
Ik zou het je niet na kunnen doen! Succes met het project!
Love the potiential

richardwbb

Dank u, dank u

De grootste moeilijkheden zijn wel het lassen, de bedrading, enige handigheid met inbouwen, maar ook demonteren, doorzettingsvermogen, een lasapparaat, dat je kan lassen, dat je desnoods naar de praxis of gamma gaat om iets te halen da je nie hebt, en eh, nogal enige internet kennis en in je eentje moet je niet willen dus ook professionele hulp.

Maar elektronisch zijn er ook nog wel wat verkeersdrempels, moet ik nog zien maar een Micra kabelboom en Nx kabelboom, dat is allemaal anders, echt de magazijnen puilen uit in Japan qua plankruimte voor mini spul.

emiel


richardwbb

#134